آنچه که کسب و کار شما امروز و فرداها به آن نیاز دارد

راهکار جامع پارسان ERP راهکار هوشمندی سازمان شما

امروزه با فراگیر شدن سیستم های اطلاعاتی و تنوع کسب و کارها، نیاز به وجود سیستم هایی برای کنترل و مدیریت بخش های مختلف سازمان بیش از پیش احساس می شود. از طرفی در حال حاضر اکثر کسب و کارها در مسیر رشد و توسعه خود از نرم افزارهای مختلف برای کنترل و مدیریت فعالیت های خود استفاده می کنند، این تعدد سیستم های نرم افزاری منجر به بروز پراکندگی اطلاعات در بانک های اطلاعاتی مختلف گردیده که ارتباطی با یکدیگر ندارند، در اصلاح به این پدیده “جزیره ای شدن نرم افزارها” اطلاق می گردد.

به طور مثال: یک شرکت، نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد، خرید و فروش خود را از یک شرکت، اتوماسیون اداری خود را از جایی دیگر، و نرم افزار های خاص از جمله CRM، امور سهامداران، هوش تجاری، بهای تمام شده و… را از شرکتی دیگر تهیه می نماید. این موضوع باعث عدم یکپارچگی اطلاعات نرم افزاری در سطح کسب و کار می گردد و فعالیت های سازمان به سمت وظیفه گرا شدن پیش می رود که عامل کاهش بهره وری می باشد. همچنین نقاط ضعف دیگری از قبیل ورود اطلاعات اشتباه در نرم افزارهای مختلف توسط کاربران، عدم توانایی گرفتن گزارش های تجمیعی برای مدیران، تعدد رابط های کاربری در نرم افزارهای متفاوت، عدم دسترسی به سیستم در هر لحظه (تحت وب نبودن)، هزینه نگهداری بسیار بالای نرم افزار و سخت افزارهای مورد نیاز، پرداخت هزینه پشتیبانی به چند شرکت مختلف نرم افزاری، ناسازگاری داده ها و ده ها اشکال دیگر که نتیجه نهایی آن افزایش هزینه های کسب و کار و سود آوری کمتر می باشد.

 

راهکار جامع پارسان ERP

راهکارهای نرم افزاری پارسان فرآیندهای پیچیده سازمان را ساده می‌کنند، عملکرد را بهبود می‌دهند و با مدیریت دانشی که ایجاد می کنند منابع و مصارف را کنترل می کنند تا بهره‌وری سازمان ها را ارتقا ‌دهند. یکپارچگی عملیاتی و تحت وب بودن پارسان برای شما مزیتی ایجاد می کند تا با گذر از محدودیت های سیستم های نسل قدیم (تحت ویندوز) از امکاناتی به روز برخوردار شوید.

یکی از یکی از دغدغه های ما در تیم طراحی و تولید پارسان رسیدن به حس خوب “تجربه کاربری لذت بخش” برای کاربران بوده است که با ویژگی های فنی که در طراحی و معماری پارسان به کار گرفته شده توانسته ایم به این مهم دست پیدا کنیم.

راهکارهای نرم‌افزاری پارسان متناسب با نیازهای طیف گسترده‌ای از کسب‌وکارها، از شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک تا کسب‌وکارهای بزرگ را پوشش می‌دهد.

 

چرا باید راهکار جامع پارسان ERP را انتخاب کنم؟

کاهش هزینه‌ های سازمان با استفاده از راهکارهای پارسان

پارسان ERP با حذف دوباره‌کاری‌ها، خودکارسازی فرایندها، افزایش دقت محاسبات و بسیاری قابلیت‌های دیگر، به شما کمک می‌کند هزینه‌های خود را به نحوی موثر کاهش دهید.

فرآیند محوری در ERP پارسان

راهکار جامع پارسان با یکپارچه نمودن تمام فعالیت های کسب و کار و ارائه بهترین روش ها برای انجام فعالیت ها، فرهنگ سازمانی را از وظیفه محوری به سمت فرآیند محوری هدایت می کند و با سرعت بخشیدن به انجام کارها، ، پیچیدگی‌های کسب‌وکار را مدیریت می‌کند.

ساختار منعطف و پاسخگو

راهکارهای جامع پارسان ERP با بیش از ۲۸ سیستم تخصصی جهت برنامه ریزی و مدیریت منابع سازمان ارایه گردیده است. وجود سیستم های تخصصی و انعطاف ذاتی این راهکار در تعریف فرآیندهای کسب و کار و مدل های مدیریت اطلاعات به شما کمک می کند تا متناسب با تغییرات فضای کسب و کار، تصمیم گیری درست و به هنگام داشته باشید.

همیشه در دسترس

راهکارهای پارسان ERP تحت وب می باشند و کاربران بلافاصله پس از نصب نرم افزار می توانند امور اجرایی و کاری خود را از هر نقطه جغرافیایی و با هر دستگاهی که به شبکه متصل است، پیگیری نموده و فرآیندهای کاری را به پیش ببرند.

امنیت بالا

تنها یک بستر نرم افزاری امن، قابل اعتماد و سریع می تواند به شما آرامش خاطر دهد. پارسان با تکیه بر آخرین تکنولوژی تولید نرم افزار، زیرساخت لازم را برای آرامش خاطر شما فراهم ساخته است.

کاهش هزینه های خرید نرم افزار

۱- شما می توانید با خرید حق الامتیاز (لایسنس) کاربری نرم افزار پارسان را برای همیشه در اختیار داشته باشید و در محل کار خود نصب و بهره برداری کنید.

۲- می توانید بدون نیاز به خرید لایسنس نرم افزار و یا خرید سرور و زیر ساخت های سخت افزاری راهکارهای پارسان را در یک فضای ابری راه اندازی کنید و بسته به نیاز خود هزینه پرداخت نمایید

ارزش ویژه

افزایش کاربران نرم افزار بدون نیاز به نصب هیچ گونه برنامه جدیدی قابل انجام است. تنها کافی به یک کامپیوتر و یا هر دستگاهی که به شبکه متصل است دسترسی داشته باشید.

دانشی که حاصل ۲۰ سال حضور در عالی ترین سطوح کسب و کار های سازمانی بوده است همراه با برخورد مسئولانه و تلاش جهت پاسخ به دغدغه های موجود در کسب و کار، همچنین بهبود مستمر خدمات و قابلیت های پارسان باعث شده است تا این راهکار به عنوان محصولی دانش بنیان به تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برسد.

#چالش_تغییر_نرم_افزار

با استفاده از راهکارهای پارسان می توانید بی هیچ دغدغه ای نسبت به چالش های تغییر نرم افزار، به کسب و کار و سازمان خود شتاب داده و به سودآوری بیشتر برسید.