نرم افزار امور حقوقی

نرم‌ افزار امور حقوقی

کلیه موسسات، شرکت‌ها و سازمان‌هایی که به هر نحوی کسب و کار فعال دارند با چالش حقوقی مواجه بوده و مجبور به مدیریت پرونده‌های حقوقی خود به عنوان شاکی و یا متشاکی می‌باشند.

فرآیند استقرار و آموزش

فرایند استقرار و آموزش پارسان
استقرار نرم افزار

قابلیت‌ های نرم‌ افزار امور حقوقی پارسان

خدمات پشتیبانی

سطوح خدمات پشتیبانی

سوالات متداول

از آنجایی که شرکت پارسان با توجه به اندازه کسب‌و‌کارهای مختلف، نسخه‌های متفاوت تولید کرده‌است، پس از ارتباط کارشناسان واحد مهندسی فروش راهکار پیشنهادی که می‌تواند ترکیبی از نسخه‌های از قبل تعیین شده و قابلیت‌های سایر نسخه‌های نرم‌افزار پارسان باشد.

با توجه به سطوح متنوع ارایه خدمات پشتیبانی می‌توان از حالت‌های مختلف پشتیبانی استفاده کرد. در ضمن پشتیبانی و گارانتی در سال اول بصورت کاملا رایگان می‌باشد.

بعد از خریداری نرم‌افزار حسابداری هم می‌توان سایر فیچرها و قابلیت‌هایی به خود نرم‌افزار حسابداری پارسان اضافه کرد و هم می‌توان سایر نرم‌افزارهایی مانند خزانه‌داری، بازرگانی و حقوق و دستمزد را در کنار نرم‌افزار حسابداری استفاده کرد.

نرم افزار مدیریت تردد پارسان در بستر وب طراحی و تولید شده است و می‌توان با استفاده انواع مرورگرهای معتبر در هر زمان و مکان از آن استفاده کرد.

در تعریف یوزر و استفاده‌کننده به هیچ وجه محدودیتی وجود ندارد و از بابت آن نیز هیچ‌گونه هزینه‌ای از مشتریان گرامی دریافت نمی‌شود.

ساختار حساب و کدینگ، لیست اشخاص و شرکت‌ها و سایر اطلاعات را می‌توان از سایر نرم‌افزارها به نرم‌افزار حسابداری پارسان کانورت کرد.

در نرم‌افزار پارسان دو نوع گزارش‌ساز وجود دارد. یک گزارش‌ساز صورت‌های مالی و یک گزارش‌ساز جامع برای ساخت و تولید گزارشات بین سیستمی. در طراحی این گزارشات نوع نحوه نمایش خروجی در دست کاربر می‌باشد و می‌تواند با هر نوع نیاز و سلیقه‌ای که دارد از این  خروجی‌ها استفاده کند.

زیرسیستم‌ های مرتبط

تازه‌ های کافه دانش

کلیه موسسات ، شرکت ها و سازمان هایی که به هر نحوی کسب و کار فعال دارند با چالش حقوقی مواجه بوده و مجبور به مدیریت پرونده های حقوقی خود به عنوان شاکی و یا متشاکی عنه می باشند.نرم افزار مدیریت حقوقی پارسان با نگاه ویژه و تخصصی به موضوعات حقوقی کلیه فرآیند ثبت شکوائیه ، دادخواست ، دعوی (له،علیه) ، نوع دعوی (کیفری،حقوقی و اداری ) ، لایحه ، ابلاغیه ، اجراییه ، اظهارنامه ، مشروح جلسات دفاعیه ، صدور رای ، درخواست تجدید نظر و …..ضمنا معرفی وکیل برای هر پرونده به صورت جداگانه و ثبت اطلاعات طرف های دعوی (حقوقی یا حقیقی) به صورت کامل در نرم افزار انجام می شود.