نرم افزار سهامداری

نرم‌ افزار مدیریت امور سهام‌ داران

در نرم‌افزار امور سهامداران تحت وب پارسان برای هر کاربر پورتال شخصی ارائه می‌شود که در آن پورتال مشخصات فردی، اطلاعات مالی و غیرمالی، تغییرات تعداد و ارزش سهام، سوابق سهام و سهامدار مانیتورینگ می‌شود.

فرآیند استقرار و آموزش

فرایند استقرار و آموزش پارسان
استقرار نرم افزار

قابلیت‌ های نرم‌ افزار مدیریت امور سهام‌ داران پارسان

در خصوص قابلیت‌ها و امکانات نرم‌ افزار مدیریت امور سهام‌ داران تحت وب پارسان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

خدمات پشتیبانی

سطوح خدمات پشتیبانی

سوالات متداول

از آنجایی که شرکت پارسان با توجه به اندازه کسب‌و‌کارهای مختلف، نسخه‌های متفاوت تولید کرده‌است، پس از ارتباط کارشناسان واحد مهندسی فروش راهکار پیشنهادی که می‌تواند ترکیبی از نسخه‌های از قبل تعیین شده و قابلیت‌های سایر نسخه‌های نرم‌افزار پارسان باشد.

با توجه به سطوح متنوع ارایه خدمات پشتیبانی می‌توان از حالت‌های مختلف پشتیبانی استفاده کرد. در ضمن پشتیبانی و گارانتی در سال اول بصورت کاملا رایگان می‌باشد.

بعد از خریداری نرم‌افزار حسابداری هم می‌توان سایر فیچرها و قابلیت‌هایی به خود نرم‌افزار حسابداری پارسان اضافه کرد و هم می‌توان سایر نرم‌افزارهایی مانند خزانه‌داری، بازرگانی و حقوق و دستمزد را در کنار نرم‌افزار حسابداری استفاده کرد.

نرم افزار مدیریت تردد پارسان در بستر وب طراحی و تولید شده است و می‌توان با استفاده انواع مرورگرهای معتبر در هر زمان و مکان از آن استفاده کرد.

در تعریف یوزر و استفاده‌کننده به هیچ وجه محدودیتی وجود ندارد و از بابت آن نیز هیچ‌گونه هزینه‌ای از مشتریان گرامی دریافت نمی‌شود.

ساختار حساب و کدینگ، لیست اشخاص و شرکت‌ها و سایر اطلاعات را می‌توان از سایر نرم‌افزارها به نرم‌افزار حسابداری پارسان کانورت کرد.

در نرم‌افزار پارسان دو نوع گزارش‌ساز وجود دارد. یک گزارش‌ساز صورت‌های مالی و یک گزارش‌ساز جامع برای ساخت و تولید گزارشات بین سیستمی. در طراحی این گزارشات نوع نحوه نمایش خروجی در دست کاربر می‌باشد و می‌تواند با هر نوع نیاز و سلیقه‌ای که دارد از این  خروجی‌ها استفاده کند.

زیرسیستم‌ های مرتبط

تازه‌ های کافه دانش

همواره گردآوری سریع و دقیق اطلاعات و بهره بردن از آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و کوچک است. در این حالت، برای کاهش زمان ثبت و پردازش اطلاعات، استفاده از نرم‌افزار‌های خودکار و سامانه‌های اطلاعاتی می‌تواند یک راه حل مناسب و کاربردی باشد که هم هزینه‌های ناشی از کندی سرعت و دوباره کاری‌ها را کاهش می‌دهد و هم مانع از بروز خطا‌های احتمالی می‌شود.

یکی از بخش‌هایی که به خصوص در شرکت‌های سهامی از این قاعده مستثنا نیست، سهام و حقوق سهام‌داران است و مواردی همچون افزایش سرمایه، عملیات مربوط به نگهداری سهام و مسائل مربوط به نقل و انتقال آن، محاسبه سود هر سهم، اطلاعات بورس و… نیاز به وجود نرم‌ افزار مدیریت امور سهام‌ داران را به امری ضروری تبدیل می‌کند تا به عنوان ابزاری برای تکامل بخشیدن به نرم‌افزار‌های یکپارچه شرکت‌ها، تصمیم‌گیری مدیران را راحت‌تر سازد. این نرم‌افزار به دلیل اینکه با نرم‌افزار‌های دیگر حسابداری یکپارچگی کامل دارد، می‌تواند سهولت ثبت اسناد مالی سهام را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها به ارمغان بیاورد.

از آنجایی که مطابق قانون تجارت، شرکت‌های سهامی لازم است اطلاعات سهام‌داران خود را در دفاتر مربوطه ثبت و ضبط نمایند تا بتوانند هم این اطلاعات را نقل و انتقال دهند و هم اینکه به راحتی نسبت به پاسخگویی به سهام‌داران اقدام کنند، بنابراین اگر شما هم برای شرکت یا مؤسسه خود به دنبال یک نرم‌افزار جامع، کارآمد و مناسب برای مدیریت بهتر خرید و فروش سهام می‌گردید، با ما همراه باشید تا نرم‌ افزار تحت وب مدیریت امور سهام‌ داران پارسان را به شما معرفی کنیم.

چرا استفاده از نرم‌ افزار خرید و فروش سهام تحت وب پارسان برای سازمان‌ ها و شرکت‌ ها امری مهم و ضروری است؟

از برجسته‌ترین وجه نقاط تمایز نرم‌افزار مدیریت خرید و فروش سهام پارسان این است که با نرم‌افزار‌های دیگر در این حوزه آشنا بوده و دارای پلت فرم‌های ویندوز، موبایل و تحت وب می‌باشد که این مزیت باعث شده ارتباط بین سازمان، بانک و سهام‌داران را سهولت بخشد؛ بنابراین اگر به دنبال بهترین نرم‌افزار برای مدیریت سهام شرکت خود هستید، ما به شما خرید نرم‌ افزار مدیریت خرید و فروش سهام شرکت پارسان را پیشنهاد می‌کنیم؛ به این دلیل که نرم‌افزار فوق:

  • می‌ توانید محاسبه سود سهام خود به راحتی انجام دهید.

با استفاده از نرم‌افزار سهام پارسان می‌توانید سود سالانه سهام خود را به راحتی محاسبه و برآورد کنید و دیگر نیازی به صرف وقت و انرژی جداگانه ندارد، به این دلیل که نرم‌افزار به صورت کاملاً خودکار سود حاصل از سهام شما را محاسبه می‌کند.

  • می‌ توانید از سهام‌ داران گزارش تهیه کنید.

این نرم‌افزار امکان گزارش‌گیری از سهام‌داران را به شما می‌دهد. با این گزارش شما می‌توانید به راحتی از تعداد سهام‌داران، تعداد سهم‌هایی که واگذار شده است، مبلغ سهام هر کدام و… گزارش تهیه کنید. این گزارش‌گیری‌ها شما را در اخذ تصمیمات بهتر راجع به یک سهام یا سهام دار کمک خواهد نمود.

  • می‌ توانید گزارشی از سهام تهیه کنید و به سهام‌ داران ارائه دهید.

با استفاده از نرم‌ افزار مدیریت سهام پارسان می‌توانید گزارشی از سود سهام به سهام‌داران ارائه دهید که این گزارش می‌تواند به صورت مقایسه‌ای یا دوره‌ای باشد. علاوه بر این، می‌توانید تحلیل خود را از سود سهام در اختیار سهام‌داران قرار دهید. این گزارش‌ها و تحلیل‌ها با توجه به قوانین ریاضی و به دور از خطای انسانی انجام می‌شود و سهام‌داران می‌توانند با استفاده از آن‌ها درباره سهام خود تصمیمات لازم را بگیرند.

  • می‌ توانید به راحتی با محیط کاربری آن کار کنید.

نرم‌ افزار خرید و فروش سهام پارسان رابط کاربری انعطاف‌پذیری دارد و کار کردن با آن بسیار آسان است، بنابراین شما می‌توانید با استفاده از آن به راحتی امور خود را انجام دهید. زمانی که شما از نرم‌افزاری استفاده می‌کنید که از امتیاز رابط کاربری بالایی برخوردار است، دیگر نگران پیچیدگی‌های نرم‌افزاری آن نخواهید بود، چراکه قبل از اینکه نرم‌افزار در اختیار شما قرار بگیرد، متخصصان و طراحان نرم‌افزار را به صورت کامل مورد ارزیابی قرار داده‌اند.

  • می‌ توانید به راحتی اطلاعات مربوط به امور سهام‌ داران را احیا نمایید.

با توجه به اینکه اطلاعات کاربران ارزش زیادی دارد، اگر حادثه یا رویداد ناگواری رخ دهد، ممکن است علاوه بر خسارت‌های مالی به بانک اطلاعاتی شما، خسارت‌های جبران ناپذیر دیگری هم به وجود آید، اما با استفاده از نرم‌افزار مدیریت امور سهام پارسان، دیگر نیاز به نگرانی از بابت بازیابی و احیای داده‌ها نخواهد بود؛ چراکه اطلاعات شما به صورت مرتب به وسیله نرم‌افزار قابل بازیابی و احیا شدن است و شما می‌توانید اطلاعات را به طور کامل بازگردانید.

  • می‌ توانید برای کاربرانی که با نرم‌ افزار کار می‌ کنند، حق دسترسی تعیین کنید.

استفاده از نرم‌ افزار مدیریت سهام فقط مختص به یک فرد خاص نبوده و افراد مختلف در شرکت سهامی شما می‌توانند با آن کار کنند. از آنجایی که دسترسی افراد مختلف متفاوت است، با توجه به صلاح دید کاربر اصلی می‌توان دسترسی افراد مختلف به نرم‌افزار را مشخص نمود. در واقع، خرید نرم‌ افزار مدیریت امور سهام‌ داران به منظور نظم دهی به امور تمامی افرادی است که در مجموعه شما فعالیت می‌کنند و استفاده از امکانات و قابلیت‌های آن برای تمامی افراد آزاد خواهد بود.

  • می‌ توانید از خدمات مربوط به آموزش و پشتیبانی شرکت پارسان بهره‌ مند شوید.

آموزش و پشتیبانی نرم‌ افزار مدیریت سهام شرکت پارسان به صورت رایگان انجام می‌شود، البته لازم است دقت داشته باشید که تهیه نرم‌افزار بدون پشتیبانی از آن امری اشتباه خواهد بود، چراکه بدون آموزش و پشتیبانی، ممکن است استفاده از نرم‌افزار برای شما مشکلاتی را ایجاد کند و یا به دلیل عدم آگاهی کامل از قابلیت‌ها و امکانات نرم‌افزار، نتوانید به درستی از آن استفاده نمایید. آموزش و پشتیبانی شرکت پارسان به وسیله افراد متخصص و حرفه‌ای صورت می‌گیرد و بر اساس کاربری آسان این نرم‌افزار، دیگر نیازی به نگرانی از بابت استفاده از نرم‌افزار نخواهید داشت. فقط کافیست در صورت نیاز از طریق روش‌های ارتباطی که در سایت اعلام شده است، با کارشناسان پارسان در ارتباط باشید تا آن‌ها با حوصله امور شما را حل و فصل نمایند.

و در پایان؛ بهترین نرم‌ افزار مدیریت امور سهام‌ داران لازم است امکانات مختلفی نظیر را فراهم نماید و در نتیجه سهم کلیه سهام‌داران را با دقت زیاد و میزان سود آن‌ها از سیستم فروش به اطلاع افراد برساند. علاوه بر این، نرم‌افزار فوق باید بتواند در کنار نرم‌افزار حسابداری تمام امور محاسباتی فعالیت‌های مالی در بورس یا سود سهام را با سرعت بالا و دقت زیاد انجام دهد و باعث کاهش خطا‌های انسانی شود. شرکت پارسان بر همین اساس نرم‌افزاری جامع و کارآمد برای انجام امور مربوط به سهام‌داران را برای شرکت‌های سهامی طراحی و پیاده‌سازی کرده است تا سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلف بتوانند با استفاده از آن کار‌های مربوط به سهام‌داران را انجام دهند؛ بنابراین اگر شما هم قصد سفارش نرم‌ افزار خرید و فروش سهام یا مدیریت سهام را دارید، می‌توانید به شرکت پارسان مراجعه نمایید.

در نرم افزار امور سهامداران تحت وب پارسان برای هر کاربر پورتال شخصی ارائه میشود که درآن پورتال مشخصات فردی، اطلاعات مالی و غیرمالی، تغییرات تعداد و ارزش سهام، سوابق سهام و سهامدار مانیتورینگ میشود. ویژگی هایی از قبیل یکپارچگی اطلاعات با سایر زیرسیستم ها، پوشش ساختار هلدینگی، عدم محدودیت در تعریف کاربران، ۱۰ گزارش تخصصی و مرتبط، سهولت در انجام عملیات فروش و واگذاری سهام، منعطف و قابلیت توسعه منطقی و سفارشی سازی، ارتباط با سایر سامانه ها و سایت ها از مواردی است که باعث تمایز نرم افزار امور سهامداری تحت وب پارسان شده است.همچنین باتوجه به فرآیند واگذاری سهام و تمامی رویدادهای مرتبط با سهامداران در شرکت های سهامی، تمام فعالیت ها از لحظه پر کردن فرم درخواست و احراز هویت تا زمان فروش سهام توسط سهامدار در نرم افزار امور سهامداران تحت وب پارسان پوشش داده شده است.لازم به ذکر است که نرم افزار پارسان با بهره گیری از ابزار فرم ساز، فرآیند ساز، کارتابل ساز و گزارش ساز امکان رفع نیازهای خاص مرتبط با سهامداران را نیز دارد.

راهکار جامع و یکپارچه نرم افزاری پارسان برای مدیریت هرچه بهتر شرکت های سهامی از ۴ زیر سیستم اصلی امور سهامداری، نرم افزار امور مجامع، نرم افزار حسابداری و نرم افزار خزانه داری و 4 ابزار کمکی قدرتمند شامل : فرم ساز، فرآیند ساز، کارتابل ساز و گزارش ساز تشکیل شده، که در بستر وب طراحی و تولید گردیده است.برای استفاده از این راهکار، به یکی از مرورگرهای معتبر دنیا (کروم-فایرفاکس-سافاری) و یک یک سخت افزار( کامپیوتر-لپ تاپ-تب لت و گوشی های هوشمند ios & android) نیاز دارید.
نقطه شروع در نرم افزار امور سهامداران تحت وب پارسان ورود مشخصات سهامدار و غیرسهامدار میباشدکه پس از سپری کردن پروسه احراز هویت و اعتبارسنجی اطلاعات به طور کامل ثبت و ضبط میشود.پس از آن ایجاد ساختار سازمانی تک شرکتی یا چندشرکتی، ارائه کدسهامداری، ارائه نام کاربری و رمز عبور برای تمامی کاربران انجام میشود.
پس از اختصاص پورتال به افراد با توجه به سطوح دسترسی از قبل تعریف شده میتوان به مشخصات فردی، مشخصات سهام، گردش مالی، سوابق افراد، سوابق سهام، تغییرات تعداد و ارزش سهام، گزارشات تخصصی، هشدارهای هوشمند، تنظیمات پروفایل، عملیات درخواست فروش و محتواهای ایجاد شده دسترسی داشت.
ویژگی های بیشماری از جمله : اعمال تغییرات گروهی برروی انواع متغیرها و پارامترها، ورود به نرم افزار با روش های مختلف از جمله اثرانگشت و احراز هویت پیامکی، اعمال محدودیت زمانی، الصاق و پیوست فایل، ارجاع نامه و درخواست، تنظیم نحوه اطلاع رسانی به افراد، تعیین نقشه راه پرداخت مطالبات و نحوه واریزی ها و همچنین ساختار منعطف در برابر توسعه و سفارشی سازی منطقی باعث شده است تا بتوان نرم افزار امور سهامداران تحت وب پارسان را در زمره نرم افزارهای قدرتمند قرارداد.

  • عدم محدودیت در تعریف سهامداران براساس مشخص فردی و مشخصات سهام
  • عدم محدودیت در تعریف اشخاص حقوقی و حقیقی در قالب سهامدار و غیر سهامدار
  • عدم محدودیت در تعریف نمایندگان قانونی سهامداران
  • امکان چاپ برگه سهام
  • اعمال تنظیمات داینامیک برای انواع سهام
  • تنوع در طراحي انواع فرم ها مانند اسناد خرید و فروش، برگه سهام ، گواهینامه حق تقدم خرید سهام و
  • امکان انجام تنظیمات داینامیک برای شرایط نحوه پرداخت
  • امکان تنظیم هشدارهای هوشمند و مشخص کردن نحوه اطلاع رسانی
  • امکان مشاهده سوابق سهامداران و نمایش ثبت نام های ناتمام افراد
  • پیوست و الطاق انواع فایل مدارک در فرم های خاص و همچنین درج امضای افراد و اشخاص
  • امکان درج شرح ارجاع در هرکدام ازلایه های کارتابل افزایش سرمایه و انتقال سهام
  • امکان مشاهده چرخه ارجاعات در هرکدام ازلایه های کارتابل افزایش سرمایه و انتقال سهام
  • پرداخت مطالبات به صورت تکی یا گروهی
  • پرداخت کل یا بخشی از مطالبات سهامداران
  • مسدود کردن حساب کاربری سهامداران در بازه های زمانی دلخواه
  • مسدود کردن حساب کاربری سهامداران بر اساس الگوی دلخواه
  • ارتباط یکپارچه و در لحظه با زیرسیستم های تحت وب امورمجامع، حسابداری و خزانه داری پارسان
  • امکان انجام عملیات انتقال سهام
  • امکان انجام عملیات افزایش سرمایه
  • کارتابل های داینامیک برای گردش اطلاعات عملیات افزایش سرمایه
  • کارتابل های داینامیک برای گردش اطلاعات انتقال سهام
  • تعیین نقشه راه پرداخت مطالبات
  • نگهداری سوابق اطلاعات مالی، غیرمالی، سهام و مشخصات فردی تمامی اشخاص
  • تعریف انواع فرمول های محاسبه مطالبات و مبلغ سود
  • مانیتورینگ تغییرات ارزش سهام و گردش سهام بین اشخاص
  • گزارش تحلیلی به تفکیک سهامداران و شرکت های زیرمجموعه
  • گزارش شناسنامه به تفکیک سهامداران و شرکت های زیرمجموعه
  • گزارش افزایش سرمایه
  • گزارش نقل و انتقال سهام
  • گزارش خرید و فروش سهام
  • گزارش متقاضیان درحال ثبت و ثبت شده
  • گزارش آماری سرمایه شرکت های زیرمجموعه
  • گزارش اطلاعات تفصیلی به تفکیک شرکت های زیرمجموعه
  • گزارش تغییرات سهامداران
  • گزارش روند افزایش سرمایه