مزایا و معایب خدمات حسابداری برون سپاری شده برای مشاغل

مزایا و معایب خدمات حسابداری برون سپاری شده برای مشاغل، خدمات حسابداری برون سپاری، حسابداری و کنترلر امروزه به راه حل رایج تری برای کسب و کارهای کوچک تبدیل شده است. چرا؟ مزایایی که زمانی فقط شرکت‌های متوسط ​​و شرکتی از آن برخوردار بودند، توسط شرکت‌های کوچکتر درک می‌شوند.

 

با یک تیم حسابداری از راه دور و مستقر در ایالات متحده، مدیران عامل و صاحبان مشاغل به کارکنان آگاه و آموزش دیده دسترسی دارند که برای کمک به کسب و کارشان بهتر، رشد سریع‌تر و کسب درآمد بیشتر کار می‌کنند. اغلب با صرفه جویی قابل توجه در هزینه در مقابل ایجاد یک بخش حسابداری داخلی.

 

چرا شرکت ها برون سپاری می کنند ؟

 

صرفه جویی در هزینه، تمرکز بر عملکردهای اصلی کسب و کار، و حل مسائل مربوط به ظرفیت، محرک های اولیه برای برون سپاری هستند. سازمان های پیشرو از برون سپاری برای ایجاد تغییرات تحول آفرین و بهبود نتایج کسب و کار استفاده می کنند.

بنابراین آیا باید حسابداری خود را برون سپاری کنید؟ بیاموزید که چه زمانی و چرا باید حسابداری خود را برون سپاری کنید

 

مانند هر تصمیم خوب، با سنجش جوانب مثبت و منفی شروع می شود تا بتوانید ارزیابی کنید که آیا حسابداری برون سپاری برای سازمان شما مناسب است یا خیر.

مزایا و معایب خدمات حسابداری برون سپاری شده برای مشاغل

  مقرون به صرفه تر

استخدام یک سرویس حسابداری برون سپاری اغلب ارزان تر و مقرون به صرفه تر از استخدام کارکنان داخلی برای انجام امور مالی است. همچنین، ارزش داشتن تخصص کل یک تیم، به جای یک فرد داخلی (یا بیشتر)، شامل کاهش خطر عدم انطباق و غیرقابل اعتماد بودن مالی است – به ویژه برای کسب و کارهای کوچکتر که شروع به کار می کنند.

 

  هزینه های پنهان

با هر سرویس پولی، خزش دامنه می تواند در جایی اتفاق بیفتد که یک کار به چندین گلوله برفی تبدیل شود و می تواند منجر به هزینه های اضافی شود که در ابتدا از آن مطلع نبوده اید (یا فراموش کرده اید). مطمئن شوید که رابطه ماه به ماه خود را روشن کنید و انتظارات خود را در ابتدا تعیین کنید تا احتمال این اتفاق به حداقل برسد. ما یک فرآیند 5 مرحله‌ای جامع داریم که اگر مطمئن نیستید، می‌توانید آن را دنبال کنید تا در مورد نحوه عملکرد فرآیند سوار شدن شفاف شوید.

 

  یک رویکرد فعال

شما می خواهید کسب و کار خود را اداره کنید و روی رشد کلی و چشم انداز خود شرکت تمرکز کنید. به همین دلیل است که داشتن یک تیم حسابداری برون سپاری از مزیت فعالیت پیشگیرانه برخوردار است، جایی که آنها می توانند پرچم های قرمز را قبل از موعد تشخیص دهند و به عنوان مثال در مورد هزینه ها و جریان نقدی به شما اطلاع دهند.

نرم افزار ERP تحت وب پارسان یک سامانه جامع برای رفع تمامی نیازهای سازمان شما در حوزه ی نرم افزار ERP می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دموی رایگان نرم افزار اینجا کلیک کنید

  کنترل کمتر

با فعالیت پیشگیرانه یک تیم برون سپاری، یک هشدار وجود دارد – نمی توانید در سالن قدم بزنید و در مورد هر رویداد مالی که رخ می دهد بپرسید. البته، می‌توانید با مدیر حساب خود تماس بگیرید، به‌روزرسانی‌های هفتگی را دریافت کنید و گزارش‌های ماهانه را دریافت کنید، اما این نیاز به اعتماد به رابطه برون‌سپاری شما دارد.

 

برای صاحبان مشاغل، واگذاری کنترل کتاب ها گاهی اوقات ممکن است احساس ناراحتی کند. شروع کار با یک فرآیند پیوستگی عمیق که نقش‌ها، سیاست‌ها و رویه‌ها را تعریف می‌کند، انتظارات را تعیین می‌کند و تضمین می‌کند که ارتباطات به موقع است.

 

5 نکته برای یک رابطه موفق حسابداری برون سپاری

 

  کاهش تقلب

کلاهبرداری در بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​با یک نفر در راس حسابداری یک نتیجه ناگوار است. این به این دلیل است که دستکاری کتاب ها، یا داشتن هزینه های جعلی برای ماه ها یا حتی سال ها، آسان است. علائم هشدار دهنده متعددی وجود دارد که می تواند نشان دهنده تقلب باشد و اغلب به دلیل سختی هایی است که کارمند با آن مواجه می شود، جایی که آنها احساس فشار مالی می کنند و نمی دانند چه کار دیگری باید انجام دهند. فقط کورکورانه به کارمند خود بدون هیچ گونه کنترل یا مسئولیتی اعتماد نکنید – این یک علامت مطمئن است که شما را برای کلاهبرداری باز می گذارد.

در حالی که کلاهبرداری را هرگز نمی توان 100% رد کرد، یک تیم اختصاصی با تخصص خاص در بهترین شیوه های حسابداری به احتمال بسیار بیشتری نسبت به فردی که احتمالاً بیش از حد بار و بار زیادی از کار دارد، یک ناهنجاری را تشخیص می دهد.

 

  محلی نیست

البته وجود یک کارمند در خانه برای پاسخگویی فوری به سوالات مزایایی دارد. در حالی که یک تیم برون سپاری در دسترس است، پاسخ ها ممکن است همیشه فوری نباشند. ممکن است محدودیت هایی برای عدم حضور در یک دفتر وجود داشته باشد. اما با داشتن یک شرکت حسابداری برون سپاری مناسب، آنها باید سیاست های ارتباطی خوبی داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که تیم شما در دسترس است و دسترسی به آن آسان است. مهم است که گزینه‌ها را بر اساس اولویت‌های مهم سنجید – پاسخ فوری، یا زمان مناسب برای دریافت پاسخ‌های درست.

 

اگر یک برنامه ارتباطی ایجاد نکنید، و تقسیم مسئولیت‌ها با ارائه‌دهنده برون‌سپاری‌تان، باعث تیرگی و مدیریت یک رابطه برون‌سپاری پس از شروع آن می‌شود. برای بحث در این مورد، از جمله اهداف خود برای تیم برون سپاری، وقت بگذارید.

 

یک تیم حسابداری برون سپاری اختصاصی و یک ماشین حسابداری مجازی

خدمات حسابداری برون سپاری شده شما از یک تیم حسابداری برون سپاری پیشرفته گرفته تا گزارش مدیریت سفارشی و خدمات کنترل کننده، طراحی شده است تا کارکنان شما را تقویت کند و عملکرد مالی شما را متحول کند. این فقط در مورد حفظ حسابداری شما نیست، بلکه ایجاد بستری برای افزایش سود، بهبود جریان نقدی و رشد کسب و کار شما است.

 

 

کلام آخر

یک برنامه جبران خدمات زمانی موفق است که عادلانه باشد و جوابگوی نیاز تمام کارکنان باشد.شرکت راهکارهای نرم افزاری پارسان برای رفع تمامی نیازهای شما در حوزه ی نرم افزاری، سامانه یکپارچه تحت وب پارسان را خدمت شما پیشکش می دارد.

.شما می توانید از طریق لینکهای زیر، توضیحات جامع و کامل محصولات را مطالعه نماییدو در صورت نیاز اقدام به ارسال درخواست دموی رایگان از این سامانه کنید.

همچنین کارشناسان ما در واحد فروش، مشتاقانه آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما مشتریان گرامی در خصوص نحوه ی ارائه ی سیستم، عقد قرارداد و سایر موارد مرتبط هستند.

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.