CRMها برای مدت زمان طولانی‌ در حوزه فعالیت‌های بازاریابی و فروش بوده‌اند، اما استفاده از این نرم افزار تا حد زیادی محدود به شرکت‌های چندملیتی با شبکه‌ای قوی و قدرتمند برای کمک به مدیریت شبکه مراکز عملیاتی آنها بود. با این حال، دیجیتالی کردن سازمان‌ها در هر اندازه‌ای را به پیاده‌سازی و استفاده از مزایای CRM برای مدیریت، پرورش و تبدیل موثر سرنخ‌های خود تشویق کرده است.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و ادغام چندین راه حل ارتباطی:

موفقیت سازمانها به توانایی آنها در جذب، رضایت و حفظ مشتریان بستگی دارد. از آنجایی که مشتریان به عنوان شاهرگ حیاتی یک سازمان هستند، CRM نقش مهمی در تجارت مدرن ایفا می کند. هنگامی که داده ها توسط یک پلتفرم CRM مدیریت می شوند، سازمان ها از مزیت رقابتی و درک مخاطبان هدف خود برخوردار می شوند که در نهایت منجر به پیام رسانی بسیار هماهنگ تر می شود.

نرم افزار CRM عملیات های تجاری را بهبود می بخشد:

پیش‌بینی می‌شود پذیرش روزافزون فناوری‌های نوآورانه مانند هوش مصنوعی و دستگاه‌های متصل تقاضای استفاده از نرم‌افزار CRM را افزایش میدهد و انتظار می‌رود پلتفرم‌های ارتباط ابری به دلیل سهولت دسترسی و یکپارچه‌سازی آن مورد توجه قرار گیرند. نرم‌افزار CRM امروزه پلتفرم‌های ارتباطی متعددی مانند صدا، ایمیل، اس ام اس و غیره را به هم وصل میکند.

یک پلت فرم پیام رسانی A2P می تواند به برندها در ارائه ارتباطات مستمر و موثر کمک کند که مکمل ارتباطات سنتی و ارائه اعلان های هدفمند است.

امروزه نرم‌افزار CRM به صنعت گردشگری کمک می‌کند تا روابط خوبی با مشتریان ایجاد و حفظ کند. از آنجایی که این نرم افزار امکان دسترسی به داده‌های دقیق گردشگران را فراهم می‌کند، هتل‌ها و مراکز گردشگری فرصتی برای شخصی‌سازی تجربه مهمانان خود در هنگام اقامت دارند، و همچنین بازاریابی هدفمندتری را در بین اقامت‌ها برای افزایش رزرو مستقیم دارند.به عنوان مثال، آشنایی با سلیقه یک مهمان می تواند به شما کمک کند تا تنظیمات اتاق آنها را به محض ورود شخصی سازی کنید، یا می توانید به طور خودکار پیام های تولد یا کارت هدیه را از طریق پیامک ارسال کنید.


مشاهده نرم افزار ERP


مشاوره نرم افزار بازرگانی خارجی


درخواست دمو

مسیر پیامک موبایل:

مسیرهای پیامکی به شرکت ها و برندها امکان می دهد با استفاده از پیام رسانی متنی ساده و پلت فرم CRM انتخابی با مخاطبان مربوطه خود در سراسر جهان در تماس باشند. با این راه‌حل، سازمان‌ها می‌توانند پیام‌های A2P شخصی‌سازی شده ارسال کنند و کمپین‌های پیام کوتاه جهانی را فوراً راه‌اندازی کنند. نرم افزارهای CRM به کمک داشبوردهای قدرتمند و بینش‌های عملی خود به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا تصمیمات آگاهانه را در زمان واقعی اتخاذ کنند و تجربیات بهتری به مشتریان ارائه دهند.

تعجب می کنید که چگونه؟

خوب، در اینجا یک رویکرد برنده برای بخش مهمانداری و گردشگری وجود دارد. با پنلهای پیامکی و ازتباط آنها با نرم افزار CRM، می‌توانید پیشنهادات و پیام‌های تبلیغاتی را با مشتریان به اشتراک بگذارید. ادغام موفقیت‌آمیز CRM و پنل های پیامکی به شما این فرصت را می‌دهد تا گروهی را که قبلاً علاقه نشان داده‌اند و مشتریان بالقوه شما شده اند را هدف قرار دهید و با استفاده از این راهکار، شما همچنین می توانید بسته های سفارشی سفر، برنامه سفر و جزئیات دیگر مانند – زمان پرواز، اطلاعات ورود به هتل و غیره را به اشتراک بگذارید و برنامه ریزی های لازم را از قبل انجام دهید.

این امور تمام توانایی های قابل ارائه نیست ، شما می توانید با ارسال پیامک تخفیف هتل و کاهش قیمت بلیط هواپیما، داده ها را تجزیه و تحلیل کنید و با مشتریان احتمالی که در آستانه رزرو هستند یا علاقه نشان داده اند اما خرید نکرده اند، تماس بگیرید و در ارتباط باشید. به طور خلاصه، می‌توانید با ارسال کوپن‌ها و کدهای تبلیغاتی هتل برای رزروهای فوری، فرصت‌های احتمالی را در نظر بگیرید تبدیل به یک موقعیت مناسب برای سودآوری مجموعه خود کنید .

7 دلیل بسیار مهم برای استفاده از CRM در گردشگری :

  1. با CRM در زمان خود صرفه جویی کنید:

ضرب المثل معروف “زمان پول است” زمانی اهمیت خودرا نشان میدهد که یک CRM برای فرآیند گردشگری مجموعه خود به کار گرفته باشید. در واقع، این نرم افزار بسیاری از ویژگی های موثر را برای کاهش زمان صرف شده برای کارهای مختلف ارائه می دهد که برای هر حرفه ای ضروری است.

 – وظایف خود را به صورت استراتژیک سازماندهی و تخصیص دهید

نمای کلی داشبورد موجود در یک CRM برای گردشگری و متمرکز کردن داده‌های مرتبط به شما این امکان را می‌دهد تا وظایف مهم را اولویت‌بندی کنید و در نتیجه کنترل کسب و کار سازمان یا شرکت خود را بهبود ببخشید. وظایفی که «بیهوده» در نظر گرفته می شوند، پس از آن حذف می شوند و کارایی و سودآوری فعالیت های حرفه ای شما به حداکثر می رسند.

– تولید گزارش های خودکار

یک CRM گردشگری به شما این امکان را می دهد گزارش های خودکار را برای ارزیابی عملکرد تراکنش های تایید شده خود (فروش، رزرو و غیره) ایجاد کنید. خودکارسازی این فرآیندهای ضروری یک راه ایده آل برای محدود کردن خطاهای ورودی احتمالی است، همگی در عین حال صرفه جویی قابل توجهی در زمان و بهبود تصمیم گیری مبتنی بر داده ها را فراهم میکند .

  1. کارایی مجموعه خود را با CRM گردشگری افزایش دهید

یک کسب و کار یا شرکت گردشگری کارآمد در وهله اول شرکتی است که به سرعت به هر درخواست مشتری پاسخ دهد. این ویژگی برای این صنعت زمانی که سایر پیشنهادات رقیب به صورت آنلاین در دسترس هستند، حیاتی تر می شود. اینترنت جرقه یک تغییر چشمگیر در عادات مصرف مشتریان ایجاد کرده است و ارائه فوری پیشنهادها یا ارسال پاسخ ها را ضروری می کند. در غیر این صورت، مشتریان بالقوه شما کسب و کار خود را به جای دیگری خواهند برد.

یک CRM گردشگری، پشتیبانی را ساده می‌کند و تمام اطلاعات مرتبط را متمرکز می‌کند. نگاهی گذرا به این پایگاه داده باعث می‌شود هنگام تماس با یک مشتری ، سریع‌تر و دقیق‌تر به نیازهای آنها پاسخ دهید. همچنین می توانید با ادغام IVR (پاسخ صوتی تعاملی) با CRM خود، نتایج خود را به طور موثر تقویت کنید.

  1. CRM گردشگری خود را بهینه کنید تا استراتژی های کسب و کار خود را بهبود ببخشید

رقابت پذیری یک تجارت یا شرکت گردشگری البته به استراتژی های تجاری آن مجموعه بستگی دارد. صنعت گردشگری با دوره هایی مشخص می شود که برای افزایش درآمد (فصول پربار) ایده آل هستند. بنابراین بسیار مهم است که یک مرور کلی داشته باشید تا بتوانید بهترین استراتژی ها را شناسایی کنید. برای دسترسی به این خلاصه اطلاعات با CRM گردشگری مشکلی برای بررسی اطلاعات نخواهید داشت. پس از آن کارکنان شما می توانند به طور موثر چند کار را انجام دهند و با همکاری کارآمد خود مقدار قابل توجهی در وقت شما صرفه جویی کنند.

  1. امکان ادغام سایر نرم افزارها با نرم افزار CRM

در حالی که CRMهای گردشگری برای شروع با بسیاری از ابزارهای دیجیتال ادغام می شوند، آنها همچنین با سایر ماژول ها، نرم افزارها یا برنامه های در نظر گرفته‌شده برای مشاغل و شرکت ها سازگار هستند. به همین ترتیب، می توانید CRM گردشگری خودرا با ماژول های موجود در سیستم ERP خود یکپارچه کنید. این روش یک مزیت قابل توجه برای بهبود فعالیت های حرفه ای و به حداکثر رساندنِ رقابت پذیری کسب و کار یا شرکت شما است .

  1. بهبود مدیریت ارتباط با مشتریان بالقوه و رضایت مشتری

بدیهی است که یک CRM گردشگری (یا برای صنعت دیگری) به شما این امکان را می‌دهد که به طور موثر مشتریان موجود و یا مشتریان احتمالی خود را مدیریت‌کنید تا رضایت آنها را افزایش دهید. چندین جنبه کاربردی در این نرم افزار وجود دارد که می تواند روابط شما با مشتری را تقویت کند.

  1. به لطف پایگاه داده موجود در CRM گردشگری، تجربه ارتباط با مشتری خود را بازسازی کنید

با یک CRM گردشگری، می توانید روابط خود با مشتری را از نزدیک بررسی و دنبال کنید. همانطور که گفته‌شد، این نرم افزار همچنین برای بازنگری و “مدل سازی” تجربه مشتری شما با استفاده از پایگاه داده شما توصیه می شود. اینجاست که هوش مصنوعی (AI) و هوش تجاری (BI) برای ارزیابی مجدد و سفارشی کردن استراتژی های تجاری شما ارزشمند هستند. سپس کسب و کار یا شرکت شما با پیشنهادات و خدماتی که کاملاً با روندهای بازار همسو هستند برجسته می شود.

  1. به سرعت با CRM گردشگری تجارت خود را گسترش دهید

به طور طبیعی، هر متخصص گردشگری می‌خواهد به سرعت فعالیت های تجاری یا شرکت خود را گسترش دهد. مخصوصاً توصیه می‌شود که برای انجام این کار از یک CRM گردشگری استفاده کنید! در واقع، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به شما کمک می کند تا استراتژی های تجاری و بازاریابی خود را بهینه کنید. بدیهی است که اجرای کمپین های شخصی‌سازی‌شده بر اساس عادات و ترجیحات مسافران برای دستیابی به چنین نتایجی حیاتی است. به همین ترتیب، پایگاه داده در CRM شما برای گردشگری یک دارایی باورنکردنی برای تشویق فروش بیشتر است. همانطور که بسیاری از افراد بر این باور هستند، این رابطه سودآور نقش مهمی در تقویت تصویر برند کسب و کار یا شرکت شما دارد.

جمع بندی :

بسیاری از انجمن ها و وب سایت ها CRM را برای گردشگری به عنوان ابزاری باورنکردنی برای گسترش سریع عملیات یک کسب و کار یا شرکت به تصویر می کشند. در واقع، استقرار این نوع نرم افزار یک راه عالی برای اجرای بهترین استراتژی های تجاری و بازاریابی بر اساس انتظارات مشتریان و نیازهای منحصر به فرد آنها است.


مشاهده نرم افزار ERP


مشاوره نرم افزار بازرگانی خارجی


درخواست دمو

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.