برون سپاری حسابداری چیست؟

در مورد برون سپاری، کارهایی که می تواند برای شرکت شما انجام دهد و اینکه چرا امروزه در صنعت حسابداری و حسابداری بسیار محبوب شده است، بیاموزید.

 

“برون سپاری” به عنوان یکی از راه حل های پیشرو امروزی برای دردسرهای فزاینده فعالیت های کوچک تا متوسط، کلمه ای است که ارتباط نزدیکی با شرکت حسابداری مدرن پیدا کرده است.

 

در کنار فناوری اطلاعات به عنوان یکی از متداول‌ترین فرآیندهای کسب‌وکار برون‌سپاری می‌شود (پیوند در پنجره‌ای جدید باز می‌شود) ، به این معنی که بحث‌های پیرامون حسابداران برون‌سپاری شده احتمالاً با گرایش‌ها، نظرات و تصورات نادرست زیادی همراه خواهد بود. بنابراین، به‌عنوان یک ارائه‌دهنده راه‌حل‌های استعداد جهانی در صنعت حسابداری، فکر کردیم که می‌توانیم به ترسیم تصویری کامل‌تر کمک کنیم و به نوبه خود سهم خود را در جدا کردن حقایق از برخی داستان‌های رایج انجام دهیم.

 

در این مقدمه قطعی بر حسابداری برون سپاری، بررسی خواهیم کرد که چرا بسیاری از افراد به حسابداری برون سپاری به عنوان یک راه حل در نظر گرفته شده روی می آورند، دقیقاً چه معنایی می تواند برای کسب و کار حسابداری و حسابداری شما داشته باشد، و (البته) خودتان چگونه می توانید شروع کنید.

برون سپاری حسابداری چیست؟

حسابداری برون سپاری چیست؟

طبق تعریف، حسابداری برون سپاری واگذاری کار حسابداری، حسابداری و/یا انطباق به متخصصان حسابداری در کشور دیگری است.

 

این معمولاً توسط یک مالک کسب‌وکار که با یک ارائه‌دهنده خدمات حسابداری برون‌سپاری شده شریک می‌شود، انجام می‌شود که به نوبه خود، وظیفه دارد نمونه کارها بررسی شده چندین نامزد واجد شرایط را برای غربالگری، مصاحبه، و (امیدوارم) به عنوان یک عضو جدید تیم جهانی به آنها ارائه دهد.

 

در هسته خود، این سرویس به عنوان یک بخش حسابداری عمل می کند که هم بر اساس تقاضا و هم در مقیاس است. اکنون مالک می‌تواند کارهای روزانه خود را که قبلاً خود رانده شده بود به اعضای تیم جهانی جدید خود واگذار کند. این باعث صرفه جویی در زمان می شود که می توان از آن برای تمرکز بر کسب و کار اصلی و رشد استفاده کرد.

 

چرا برون سپاری تا این حد محبوب شده است؟

شرکت ها به طور کلی به راه حل های حسابداری برون سپاری به عنوان ابزاری برای مقابله با چندین فشار رایج روی می آورند. فشارهای داخلی و خارجی.

 

فشار قیمت : به لطف پیشرفت در فناوری حسابداری ابری، مشتریان انتظار دارند هزینه کمتری برای انطباق و خدمات اداری پرداخت کنند.

کمبود استعداد : جذب و حفظ حسابداران واجد شرایط یک چالش است، به خصوص که آنها تمایل دارند در سطح بالاتری از مقیاس دستمزد قرار گیرند. این امر باعث کاهش حواشی در کارهای معمولی تر می شود و استخر استخدام را خشک می کند.

محدودیت ظرفیت : در طول روز زمان کافی برای تکمیل کار رویه ای وجود ندارد و همچنان برای کارهای استراتژیک با حاشیه بالا زمان باقی می ماند. مالکان موظفند راه حل های جدیدی را برای حفظ رقابت انجام دهند.

رقابت بیشتر : در آن زمان، رقبای شما اغلب در سراسر شهر بودند. اکنون آنها می توانند در هر کجا باشند: در سراسر کشور یا حتی در سراسر جهان. افزایش ظرفیت شما همچنین به معنای تطابق با دسترسی آنهاست.

 

مزایای برون سپاری  می تواند یک راه حل جامع برای موارد فوق باشد. آنها عبارتند از:

 

  • افزایش ظرفیت، کارایی و سودآوری. اینها احتمالاً بزرگترین مزایا هستند زیرا از این مزایا، مزایای دیگری نیز ناشی می شود:
  • زمان بیشتری برای تمرکز بر توسعه کسب و کار و ارائه تجربه بهتر مشتری.
  • تعادل کار و زندگی بهتر.
  • توانایی پر کردن سریعتر نقش ها با کارکنان واجد شرایط.
  • نگاهی به مزایای کمتر شناخته شده
  • در حالی که همه صاحبان شرکت انتظار دارند که ROI را از طریق برخی از مزایای بالا، اگر نه همه آنها مشاهده کنند، بسیاری از آنها وقتی متوجه می شوند شگفت زده می شوند:
  • افزایش توانایی برای  ارتقای کارکنان محلی خود  برای کمک به کارهای سطح بالاتر.
  • کارکنان شادتر و حفظ کارکنان. همراه با رشد، اعضای تیم اغلب از این که دیگر مجبور نیستند فقط تحت فشارهای زمانی سخت «کار را انجام دهند» راحت می شوند.
  • مقرون به صرفه بودن؛ محصول جانبی صرفه جویی در فناوری و زیرساخت. تیم های برون سپاری اغلب با فضاهای میز و تجهیزات کامپیوتری مخصوص به خود می آیند.
  • تداوم کسب و کار. قطع برق در شرکت شما (به عنوان مثال) بدیهی است که اعضای تیم شما در خارج از کشور را تحت تاثیر قرار نمی دهد.
  • افزایش بهره وری و رقابت پذیری.

نرم افزار ERP تحت وب پارسان یک سامانه جامع برای رفع تمامی نیازهای سازمان شما در حوزه ی نرم افزار ERP می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دموی رایگان نرم افزار اینجا کلیک کنید

اما آیا برون سپاری به بازار کار محلی لطمه ای وارد نمی کند؟

یک واکنش رایج به ایده برون سپاری ترس از بوم شناسی شغل محلی است.. در نتیجه، شما به عنوان مالک شرکتی که می‌خواهد به جامعه محلی خود خدمت کند، ممکن است از خود بپرسید: «اگر من کار را برون‌سپاری کنم، مشتریان من چه فکری می‌کنند؟»

نکته مهم این است که برون سپاری جهانی در واقع نقش های غنی تری را برای کارکنان محلی ایجاد می کند. نقش هایی که شامل مسئولیت بیشتر و دستمزد بالاتر است. این در مورد جایگزینی تیم منطقه ای با یک تیم راه دور نیست. این تفویض کار است تا کارکنان محلی بتوانند به شما کمک کنند تا کسب و کار خود را توسعه دهید و با خدمات با ارزش بیشتر به مشتریان ارزش بیشتری بدهید.

 

نتیجه؟ با رشد آنها، این شرکت ها در نهایت افراد بیشتری را به صورت محلی استخدام می کنند، در نقش هایی که به سطح بالاتری از مهارت نیاز دارند.

 

اما اجازه دهید ابتدا چند مورد را در نظر بگیریم

اگر تا این لحظه به این فکر می کردید که حسابداری برون سپاری ممکن است راه حل مناسبی برای نیازهای فعلی شرکت شما باشد، ابتدا باید چند فاکتور را در نظر بگیرید تا یک تناسب خوب ایجاد کنید. شروع با:

 

تعیین هدف خود برای واگذاری کار خود به یک تیم برون سپاری. این به تیم شما جهت می دهد.

ارزیابی اینکه آیا یک ارائه دهنده خدمات می تواند شریک خوبی برای شرکت شما باشد یا خیر (برای چند نکته به جدول زیر مراجعه کنید). شما می خواهید تناسب خوبی داشته باشید، درست مانند زمانی که یک کارمند محلی را استخدام می کنید.

تشخیص اینکه آیا از نظر زمان و ابزار توانایی برقراری ارتباط با یک تیم جهانی را دارید یا خیر. به مناطق زمانی و فناوری فکر کنید.

 

کلام آخر

یک برنامه جبران خدمات زمانی موفق است که عادلانه باشد و جوابگوی نیاز تمام کارکنان باشد.شرکت راهکارهای نرم افزاری پارسان برای رفع تمامی نیازهای شما در حوزه ی نرم افزاری، سامانه یکپارچه تحت وب پارسان را خدمت شما پیشکش می دارد.

.شما می توانید از طریق لینکهای زیر، توضیحات جامع و کامل محصولات را مطالعه نماییدو در صورت نیاز اقدام به ارسال درخواست دموی رایگان از این سامانه کنید.

همچنین کارشناسان ما در واحد فروش، مشتاقانه آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما مشتریان گرامی در خصوص نحوه ی ارائه ی سیستم، عقد قرارداد و سایر موارد مرتبط هستند.

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.