چگونه می توان به برنامه ریزی منابع بهتر در سازمان دولتی دست یافت

چگونه می توان به برنامه ریزی منابع بهتر در سازمان دولتی دست یافت ؟ فناوری پیشرفته، اتوماسیون و هوش مصنوعی پایه محکمی برای توانمندسازی مقامات نظارتی برای آزادسازی کارایی تیم‌های خود با اختصاص بازرسان، زمان و ابزار مناسب به یک کار بازرسی و حصول اطمینان از موفقیت‌آمیز بودن طرح حتی در صورت ایجاد تغییر در آخرین لحظه است. .

 

مدیریت ناکارآمد منابع پرهزینه می تواند هزینه و زمان گرانبهایی را برای تنظیم کننده ها به همراه داشته باشد. این امر به ویژه زمانی صادق است که آژانس‌های نظارتی وارد دوره‌ای با حجم کار فزاینده شوند در حالی که تعداد بازرسان ثابت می‌ماند.

بهبود کارایی مدیریت منابع از طریق نرم‌افزار بازرسی می‌تواند به تنظیم‌کننده‌ها کمک کند تا حجم کار عظیمی را انجام دهند و با مشکلات احتمالی که ممکن است از برنامه‌ریزی و زمان‌بندی منابع مدیریت ضعیف ناشی شوند، کمک کنند

برنامه ریزی منابع بهتر در سازمان دولتی

برنامه ریزی منابع در سازمان های دولتی چگونه به نظر می رسد؟

برنامه ریزی منابع در یک آژانس نظارتی فرآیند طبقه بندی، زمان بندی و مدیریت منابعی مانند بازرسانی است که بازدید از سایت را برای انجام بررسی های بازرسی انجام می دهند.

هدفی که هر سازمان نظارتی باید تعیین کند این است که این فرآیند را تنظیم کند تا تضمین کند که بازرسی در زمان و هزینه مناسب انجام می شود.

استفاده از نرم‌افزار برنامه‌ریزی منابع دولتی راهی است برای اطمینان از اینکه تنظیم‌کننده از منابع عمومی به طور کارآمد و سازنده استفاده می‌کند.

مزایای نرم افزار برنامه ریزی منابع برای رهبران تیم بازرسی

رهبران تیم بازرسی که از نرم‌افزار زمان‌بندی منابع به‌عنوان Jobtimizer استفاده می‌کنند، گزارش می‌دهند که توانسته‌اند بهره‌وری، عملکرد بازرسی و بهینه‌سازی هزینه را به لطف آن بهبود بخشند.

 

آنها موفق شدند سیستم ردیابی بازرسی خود را با تغییر نحوه نگاه آنها به داده های خود بهبود بخشند. Jobtimizer به آنها این امکان را می دهد که برنامه ریزی منابع را بصری تر کنند و به این ترتیب، آنها خود را قادر می سازند تا برنامه ریزی بازرسی را بهتر آغاز کنند.

 

آنها با اجازه دادن به Jobtimizer برنامه های بازرسی را به صورت خودکار در زمان خود صرفه جویی کردند. با موتور هوش مصنوعی که همه انواع محدودیت ها و قوانین را در نظر می گرفت، رهبران تیم بازرسی گزارش دادند که زمان بازرس خود را برای کارهای مهم به حداکثر رسانده اند.

 

آنها توانستند ردپای کربن خود را با بهینه سازی برنامه ریزی مسیر بین کارهای بازرسی کاهش دهند. این بدان معناست که هزینه های کمتری برای سوخت و زمان کمتری صرف سفر برای همه مشتریان ما می شود.

چرا تحول دیجیتال موفق در تنظیم کننده ها با برنامه ریزی منابع آغاز می شود

اگر مجبور باشید با تبدیل فایل های کاغذی به صفحات گسترده اکسل، برنامه های بازرسی را برنامه ریزی کنید، احتمالا فرصت ها را از دست خواهید داد. ایجاد زمان‌بندی به‌صورت دستی در فایل‌های اکسل چالشی برای به حداکثر رساندن زمان شما برای کارهای مهم خواهد بود. و پیگیری اینکه آیا هزینه‌های عملیاتی مطابق با برنامه بودجه پیش می‌رود، دشوارتر خواهد بود، زیرا دید خوبی بر روی داده‌ها ندارید. همه اینها مشکلات واقعی است که مشتریان ما قبل از استفاده از Jobtimizer داشتند.

 

در مقابل، چند ماه پس از استفاده از سیستم برنامه‌ریزی منابع Jobtimizer، آنها به اشتراک گذاشتند که حجم کاری تیمشان و همچنین سایر KPIها بهتر مدیریت می‌شود.

 

سامانه یکپارچه ERP تحت وب پارسان یک سامانه جامع برای رفع تمامی نیازهای سازمان شما در حوزه ی نرم افزار ERP می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دموی رایگان نرم افزار اینجا کلیک کنید

به حداکثر رساندن بهره وری با برنامه ریزی منابع هوشمند

صرفاً استفاده از نرم افزار برنامه ریزی منابع تضمین نمی کند که بتوانید نقطه شیرین بین تخصیص بیش از حد و کم تخصیص منابع را بیابید.

مدولاریت به عنوان امن ترین راه برای بهینه سازی

یافتن راهی برای تغییر مدیریت بازرسی کارآمد می تواند تنظیم کننده هایی را که از ابزارهای زیادی در سیستم مدیریت بازرسی موجود خود استفاده می کنند، به چالش بکشد.

اما این چالش را می‌توان با ابزارهایی با قابلیت ادغام آسان که بر حوزه‌های مختلف فرآیند بازرسی (زمان‌بندی منابع، ارسال داده‌ها، امتیازدهی پیچیدگی هوش مصنوعی و غیره) تمرکز می‌کنند، مقابله کرد.

 

مزایای تبدیل دیجیتال مدولار

  • شیوه‌ها و فناوری‌های حیاتی معماری که تحول مدولار را ممکن می‌سازد
  • چگونه Jobtimizer می‌تواند به سازمان‌های بخش عمومی در انتقال کمک کند
  • چگونه یک آژانس نظارتی در بریتانیا از رویکرد مدولار سود می برد
این ابزارهای مدیریت بازرسی را برای مرحله بعدی پروژه تحول دیجیتال دولتی خود بررسی کنید:

 

نرم افزار مدیریت پرونده تنظیمی از چرخه حیات تضمین انطباق و حمایت از دارندگان وظیفه از ثبت، بازرسی، اجرا و مدیریت شکایت پشتیبانی می کند.

نرم‌افزار زمان‌بندی منابع – Jobtimizer یک نرم‌افزار مدیریت منابع است که زمان‌بندی‌ها را بهینه می‌کند و نتایج فوری را ارائه می‌دهد. به دلیل ماهیت ماژولار نرم افزار، می توان آن را به راحتی در یک سیستم موجود ادغام کرد.

مزایایی که ارائه می دهد: زمان بندی های صرفه جویی در زمان، مدیریت منابع کارآمد، و تصمیم گیری سریع، کاربران Jobtimizer را قادر می سازد تا نتایج سریع تری از تحول دیجیتال نسبت به قبل داشته باشند.

ماژول بازرسی سلف سرویس Canalix به کاربران خارجی اجازه می دهد تا ثبت نام کنند، فرآیندهای بازرسی را آغاز کنند، وضعیت خود را دنبال کنند و با مقامات اطراف پرونده های بازرسی خود تعامل داشته باشند. همچنین، اطلاعات و مستندات پرونده را می توان به طور ایمن با ذینفعان خارجی مانند کارشناسان موضوع، اشخاص ذینفع یا سایر مقامات به اشتراک گذاشت.

یک نرم افزار برنامه ریزی منابع را برای بازرسی بعدی خود بکار ببرید

تمرین خوبی است که حتی قبل از اینکه به خود تحول دیجیتال فکر کنید، به برنامه ریزی منابع و بهینه سازی تخصیص منابع فکر کنید. می توانید از صفحه راه حل های ما دیدن کنید و به ابزارهای بهینه سازی بازرسی ما نگاه کنید.

 

 

 

کلام آخر

یک برنامه جبران خدمات زمانی موفق است که عادلانه باشد و جوابگوی نیاز تمام کارکنان باشد.شرکت راهکارهای نرم افزاری پارسان برای رفع تمامی نیازهای شما در حوزه ی نرم افزاری، سامانه یکپارچه تحت وب پارسان را خدمت شما پیشکش می دارد.

.شما می توانید از طریق لینکهای زیر، توضیحات جامع و کامل محصولات را مطالعه نماییدو در صورت نیاز اقدام به ارسال درخواست دموی رایگان از این سامانه کنید.

همچنین کارشناسان ما در واحد فروش، مشتاقانه آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما مشتریان گرامی در خصوص نحوه ی ارائه ی سیستم، عقد قرارداد و سایر موارد مرتبط هستند.

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.