نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کارBPMS

نرم‌افزار مدیریت فرآیند کسب‌وکارBPMS به یک کسب‌وکار کمک می‌کند تا فرآیندهای تجاری خودکار را تعریف، استقرار و مدیریت کند و فرآیندهای دستی زمان‌بر را به جریان‌های کاری ساده در برنامه‌های تجاری تبدیل کند.

 

با افزودن قابلیت‌های ابر، هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ، BPMS به BPMS هوشمند (iBPMS) تبدیل می‌شود، فرآیندها را خودکار می‌کند، سرعت توسعه گردش کار را افزایش می‌دهد و هماهنگی فرآیندهای تجاری را بهبود می‌بخشد.

نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کارBPMS

 

چگونه BPMS به کسب و کار من کمک می کند؟

BPMS شما را قادر می‌سازد تا از اتوماسیون فرآیندهای کسب‌وکار برای ساده‌سازی انواع وظایف استفاده کنید و اطمینان حاصل کند که فرآیندها برای فعالیت‌هایی مانند بررسی و تأیید اسناد، مدیریت اسناد، مدیریت منابع انسانی و مدیریت درخواست‌های کارکنان دنبال می‌شوند.

 

با خودکار کردن ارتباطات راه‌اندازی شده – مانند هشدارهای کار از طریق ایمیل، یادآوری‌های پرداخت و نامه‌های تشکر – BPMS جریان کار را در سراسر تجارت شما بهبود می‌بخشد. حتی می‌توان از BPMS برای سازماندهی کمپین‌های بازاریابی ایمیلی استفاده کرد و به شما کمک می‌کند پیام یا پاسخ مناسب را در زمان مناسب ارسال کنید.

 

مزایای BPMS

راه‌حل‌های BPMS و iBPMS ساخت اتوماسیون گردش کار را در طیف گسترده‌ای از برنامه‌های تجاری، استانداردسازی فرآیندها و ارائه آسان می‌کنند:

 

کارایی بیشتر

پیاده‌سازی نرم‌افزار مدیریت فرآیند کسب‌وکار به این معنی است که افراد در سراسر شرکت زمان کمتری را برای فرآیندهای دستی تکراری صرف می‌کنند و به آنها اجازه می‌دهد تا بر انجام کار تمرکز کنند و بهره‌وری را افزایش دهند.

 

افزایش چابکی

با توانمند ساختن شرکت‌ها برای مستندسازی، استانداردسازی و خودکارسازی فرآیندهای کسب‌وکار، BPMS هدایت و واکنش به تغییرات را از طریق گسترش سریع و مداوم فرآیندهای جدید در سراسر سازمان آسان‌تر می‌کند.

 

همکاری ساده

BPMS تیم ها را قادر می سازد تا وظایف و تکالیف را به طور خودکار مسیریابی کنند و تضمین می کند که فرآیندهای جدید یا به روز شده در زمان واقعی اتخاذ می شوند و همه افراد را همیشه در یک صفحه نگه می دارد.

 

انطباق افزایش یافته

با استفاده از BPMS برای ایجاد قوانین در فرآیندهای خود، کسب و کارها می توانند از انطباق با مقررات موجود اطمینان حاصل کنند و به سرعت با تغییرات قانونی با حداقل اختلال سازگار شوند.

نرم افزار ERP تحت وب پارسان یک سامانه جامع برای رفع تمامی نیازهای سازمان شما در حوزه ی نرم افزار ERP می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دموی رایگان نرم افزار اینجا کلیک کنید

 

تعامل و پشتیبانی بهتر با مشتری

از آنجایی که BPMS کاربرد مداوم فرآیندهای تجاری را تضمین می کند، شرکت ها می توانند جنبه های کلیدی تعامل با مشتری را ایجاد، اجرا و نظارت کنند. مشتریان و شرکت‌ها از شخصی‌سازی بیشتر، ایجاد خودکار بلیط، پاسخ‌های یکنواخت و مدیریت مستمر سرنخ یا پرونده سود می‌برند.

 

چه کسی از BPMS استفاده می کند؟

تقریباً هر کسی در کسب و کار شما می تواند اتوماسیون هایی را طراحی و اجرا کند که به آنها کمک می کند تا با یک راه حل مدرن BPMS کارهای بیشتری را در زمان کمتر انجام دهند.

 

همین چند سال پیش، خودکارسازی اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار خود یک فرآیند پیچیده بود. توسعه دهندگان زمان قابل توجهی را با ذینفعان سمت کسب و کار صرف کردند تا قبل از نوشتن کد برای هر فرآیند خودکار از ابتدا، هر وظیفه را در یک فرآیند ترسیم کنند. تغییرات بعدی در یک فرآیند به معنای نقشه‌برداری بیشتر، کدنویسی بیشتر و صرف زمان بیشتری برای به‌روزرسانی‌ها بود.

 

بهترین پلتفرم های BPMS امروزی، ابتکارات اتوماسیون فرآیند را با کاهش یا حذف نیاز به توسعه دهندگان و پشتیبانی IT ساده می کنند.

بنابراین، پاسخ کوتاه به “چه کسی از BPMS استفاده می کند؟” است، هر کسی که نیاز دارد.

 

اتوماسیون ساختمان با BPMS

راه‌حل نرم‌افزاری با کیفیت BPMS، طراحی و استقرار فرآیندهای خودکار را از حدس و گمان خارج می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از الگوهایی که شما را راهنمایی می‌کنند، یک رویکرد گام به گام را دنبال کنید. بهترین راه حل های BPMS به شما راهی کارآمد و یکپارچه می دهد تا:

 

  • فرآیندی را که می خواهید خودکار کنید، شناسایی و طراحی کنید.
  • منطق کسب و کار برای فرآیند را درک کنید و هرگونه مستندات خروجی یا مدل های فرآیندی را که آن را تعریف می کند بررسی کنید.
  • منطق یا مراحل در جریان فرآیند کسب و کار را مدل کنید.
  • مراحل و مراحل فرآیند کسب و کار را در BPMS تعریف کنید و سناریوهای مختلف کسب و کار را در پلتفرم با استفاده از ابزارهای مدل سازی داخلی آزمایش کنید.
  • به جای نوشتن کد، اتوماسیون خود را با استفاده از ابزارهای طراحی نقطه و کلیک بسازید.
  • اتوماسیون خود را راه اندازی کنید و با تیم یا شرکت خود در سراسر شرکت به اشتراک بگذارید.
  • نحوه توزیع اتوماسیون خود و به چه کسی را انتخاب کنید، سپس ببینید که چگونه در طبیعت کار می کند.

 

انتخاب راه حل BPMS

اگر هدف شما ساده‌سازی مدیریت فرآیند کسب‌وکار است ، هوشمندانه است که فهرست کوتاهی از راه‌حل‌های BPMS ایجاد کنید که واقعاً یادگیری و استفاده از اتوماسیون را برای افراد آسان می‌کند. بهترین پلت فرم های اتوماسیون امروزی این کار را انجام می دهند و خیلی بیشتر.

چه کسی از آن استفاده خواهد کرد؟

به عنوان یکی از اجزای کلیدی تحول دیجیتال موثر، راه‌حل BPMS که انتخاب می‌کنید باید در جهت قابلیت استفاده برای همه افراد شرکت باشد. بهترین راه‌حل‌های BPMS با کد پایین امروزی دارای قابلیت‌های اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) هستند که پذیرش آسان‌تر در سراسر سازمان را انجام می‌دهند.

 

چگونه BPMS را مستقر خواهید کرد؟

تصمیم مهمی که باید بگیرید این است که آیا راه‌حل BPMS مبتنی بر ابر یا درون محل را اجرا کنید.

 

مزایای اصلی یک نرم‌افزار ابری به‌عنوان یک سرویس (SaaS) پلتفرم BPMS شامل عرضه ساده‌شده است، زیرا برنامه در روز اول راه‌اندازی و اجرا می‌شود. مقیاس پذیری، زیرا شما اشتراک خود را افزایش می دهید و نه زیرساخت خود را. و هزینه پرداختی قابل پیش بینی.

 

چه کسی راه حل BPMS شما را پشتیبانی خواهد کرد؟

پیاده سازی و نگهداری راه حل BPMS در محل مستلزم سرمایه گذاری قابل توجهی در زیرساخت و کارکنان فناوری اطلاعات است. با یک پلتفرم SaaS BPMS با کد پایین، تقاضا برای IT به طور چشمگیری کاهش می یابد.

 

چه چیزی می توانید بپردازید؟

در حالی که هزینه همیشه مهم است، به یاد داشته باشید که بازگشت سرمایه مورد انتظار خود را در نظر بگیرید. هرچه ابزار توانایی بیشتری داشته باشد، احتمالاً ارزش بیشتری برای کسب و کار شما خواهد داشت.

 

کلام آخر

یک برنامه جبران خدمات زمانی موفق است که عادلانه باشد و جوابگوی نیاز تمام کارکنان باشد.شرکت راهکارهای نرم افزاری پارسان برای رفع تمامی نیازهای شما در حوزه ی نرم افزاری، سامانه یکپارچه تحت وب پارسان را خدمت شما پیشکش می دارد.

.شما می توانید از طریق لینکهای زیر، توضیحات جامع و کامل محصولات را مطالعه نماییدو در صورت نیاز اقدام به ارسال درخواست دموی رایگان از این سامانه کنید.

همچنین کارشناسان ما در واحد فروش، مشتاقانه آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما مشتریان گرامی در خصوص نحوه ی ارائه ی سیستم، عقد قرارداد و سایر موارد مرتبط هستند.

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.