مدیریت تسهیلات بانک

بر اساس گزارش انجمن بانکداران  نزدیک به 80 درصد از مشتریان بانکی همچنان ترجیح می دهند به جای انجام کار بانکی خود از طریق منابع آنلاین، از مکان های بانکی، شعبه ها و دستگاه های خودپرداز بازدید کنند.

با توجه به این داده ها، به راحتی می توان فهمید که مکان ها و امکانات فیزیکی بانک یک دارایی استراتژیک قابل توجه است.

هنگامی که یک تسهیلات بانکی با کارایی کار می کند. می تواند از اهداف تجاری پشتیبانی کند. به حفظ کارمندان کمک کند و هزینه تولید درآمد را کاهش دهد، اما در نهایت مشتریان اول هستند.

بازار بانکی به شدت رقابتی شده است. مشتریان بانکی اکنون خواهان تجربه بهتر مشتری بانکی در داخل دیوارهای شعب خرده فروشی هستند .که بسیاری در سال های اخیر تغییر کرده اند تا ظاهر لابی هتل را به جای یک موسسه مالی تحت تاثیر قرار دهند.

 

مدیرت تسهیلات بانک

 

رقابت

برای رقابت در بازار و دستیابی به اهداف نرخ رشد تمام جنبه های مدیریت تسهیلات بانکی باید با اهداف تجاری بانکی همسو باشد: جذب مشتریان جدید بانکی، حفظ حساب های آنها و فروش محصولات و خدمات مالی به آنها.

برای حمایت از این جهت و تلاش جدید، مدیران تسهیلات بانکی در تلاش هستند تا فرآیندها را ساده کرده و کارایی عملیاتی را در هر مرحله افزایش دهند. بنابراین، مدیر تسهیلات آینده نگر نه تنها به دنبال مدیریت بهتر امکانات خود است، بلکه به دنبال حمایت از محیط های فیزیکی است که روابط با مشتری را از طریق تجربه تقویت می کند و همزمان هزینه های عملیاتی بلندمدت را کاهش می دهد.

فناوری، مانند نرم‌افزار مدیریت تسهیلات پیشرو، به مدیریت بانک اجازه می‌دهد تا از سیستم‌های بهبودیافته برای مدیریت تسهیلات استفاده کند که از اهداف تجاری پشتیبانی می‌کند و وقفه‌های تجاری را به حداقل می‌رساند.

بانک‌ها اکنون می‌توانند از نرم‌افزاری استفاده کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا تسهیلات خود را به‌طور استراتژیک مدیریت کنند و منافعی را ایجاد کنند که به نفع آنها باشد.

 

سامانه یکپارچه ERP تحت وب پارسان یک سامانه جامع برای رفع تمامی نیازهای سازمان شما در حوزه ی نرم افزار ERP می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دموی رایگان نرم افزار اینجا کلیک کنید

مسائل مدیریت تسهیلات صنعت بانکداری

بسیاری از مردم تمایل دارند بانک ها را بر حسب شعبه محلی خود در نظر بگیرند. اما موسسات بانکی و مالی بزرگ به محیط‌های ساخته‌شده بسیار بزرگ تری متکی‌هستند که می‌توانند مقادیر قابل توجهی انرژی مصرف کنند.

اگرچه شعب میتوانند از سیستم‌های مدیریت ساختمان هوشمند بهره‌مند‌شوند، ارزش واقعی این سیستم ها اغلب در کاهش هزینه ها در ساختمان های اداری اداری، امکانات مراقبت از مشتری و مراکز داده ای است که از عملیات و نیازهای مشتریان پشتیبانی می کنند.

درست مانند هر کسب و کار بزرگ دیگری با زیرساخت فیزیکی، سیستم های هوشمند می توانند. با بهینه سازی تجهیزات امنیتی، روشنایی، تهویه مطبوع (گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع) بهره وری انرژی را بهبود بخشند.

برای کارآمدترین عملکرد، چنین زیرساختی مستلزم آن‌است که مدیران تأسیسات توانایی شناساییِ آسان مناطق مشکل را داشته‌باشند که این نیز مستلزم نظارت و تجزیه و تحلیل مداوم داده ها از شبکه هر ساختمان است.

بدون ترکیب این قابلیت های نظارتی و تحلیلی، سودمندی سیستم های مدیریت ساختمان محدود می شود. با این قابلیت ها اما می توان مدیریت تسهیلات در بانکداری را متحول کرد.

چگونه مدیران تسهیلات خدمات بانکی را حفظ می کنند

 این امر به مدیران تسهیلات در صنعت بانکداری کمک می‌کند تا مسئولیت‌های نگهداری و تعمیر را به نحو احسن به عهده بگیرند.

 نظارت و مدیریت منظم دارایی های بدون سرنشین، مانند دستگاه های خودپرداز، به دلیل ویژگی های فنی خاصی که دارد، می تواند چالش برانگیز باشد.

 مؤسسات مالی باید اطمینان حاصل‌کنند که مدیران تأسیسات حسابرسی انجام‌می‌دهند و مسائل مربوط به انطباق را در سراسر ردپای فیزیکی به خطر می اندازند.

در حالی که نکات مثبت زیادی وجود دارد، این صنعت به دلیل نیازهای رو به رشد مصرف کنندگان، بدون چالش نیست. یکی از مبرم ترین نگرانی ها این است که بسیاری از مردم هنوز از مزایای این خدمات بی اطلاع هستند.

در نتیجه، تمام بانک های موجود در صنعت به شدت به آخرین فناوری و پلتفرم ها متکی خواهند بود. این مسئولیت مدیران تسهیلات است که تعمیر و نگهداری تسهیلات را در هر تعداد از مؤسسات بانکی و مالی با ارائه راه‌حلی که انعطاف‌پذیری، شفافیت و انطباق را برای آن موضوع به ارمغان می‌آورد، خودکار کنند.

نرم افزار مدیریت تسهیلات بانکی چگونه می تواند کمک کند

نرم افزار مدیریت تاسیسات مدرن بسیار قابل تنظیم است. این امر به سازمان های بانکی و مالی کمک می کند تا تسهیلات خود را به روشی مقرون به صرفه بهینه کنند تا بهتر بتوانند با اهداف تجاری خود هماهنگ شوند.

 نرم افزار مدیریت تسهیلات مبتنی بر ابر می تواند به بانک ها در حصول اطمینان از بهبود کارایی عملیاتی بدون افزایش هزینه نگهداری کمک کند.

 یک نرم‌افزار مدیریت امکانات مبتنی بر ابر ابتکاری با چندین ویژگی و ابزار مفید است که به مدیران تسهیلات اجازه می‌دهد. عملیات‌های مختلف تجاری روزانه را ساده‌سازی کنند و کارایی و بهره‌وری کلی کارکنان را افزایش دهند. این همچنین شامل بهینه سازی فضا، مدیریت میز کمک، ردیابی دارایی و کنترل هزینه های عملیاتی است.

  اهمیت طراحی شعبه مؤسسه مالی

خدمات مالی دارای درجه ای از اهمیت‌است که بسیار بیشتر از سایر روابط برند در زندگی یک فرد و سطح صمیمیت پیرامون ثروت شخصی و رویکردهای بانکی روزمره‌است.

سلامت مالی یک عامل حیاتی برای همه مصرف‌کنندگان‌است. درک اینکه چگونه مدیران تسهیلات نقش کلیدی در حفظ تجربه مشتری دارند، مهم است.

بنابراین، این وظیفه تیم مدیریت تسهیلات‌است که ارائه خدمات پشتیبانی موثر را برای سازمان ایجادکند و ارزش برند را برای تقویت تصویر امیدوارکننده بیافزاید. بخش بانکی نقش مهمی در توسعه مدیریت تسهیلات دارد. این را می توان از طریق پیاده سازی ابزارهای مناسب برای تعامل با مشتری و حفظ سطح تعاملی فناوری به‌دست‌آورد.

کلام آخر

یک برنامه جبران خدمات زمانی موفق است که عادلانه باشد و جوابگوی نیاز تمام کارکنان باشد.شرکت راهکارهای نرم افزاری پارسان برای رفع تمامی نیازهای شما در حوزه ی نرم افزاری، سامانه یکپارچه تحت وب پارسان را خدمت شما پیشکش می دارد.

شما می توانید از طریق لینکهای زیر، توضیحات جامع و کامل محصولات را مطالعه نماییدو در صورت نیاز اقدام به ارسال درخواست دموی رایگان از این سامانه کنید.

همچنین کارشناسان ما در واحد فروش، مشتاقانه آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما مشتریان گرامی در خصوص نحوه ی ارائه ی سیستم، عقد قرارداد و سایر موارد مرتبط هستند.

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.