چرا سازمان های دولتی به CRM نیاز دارند؟

ما اغلب سعی می کنیم بفهمیم دولت با مقایسه آن با مشاغل چه می کند. همانطور که کسب و کارها برای ارتباط بهتر با مشتریان خود به پلتفرم های CRM متکی هستند ، همین امر در مورد دولت ها نیز صدق می کند. اما اصطلاح «رابطه با مشتری» در سازمان‌های دولتی مفهوم دیگری دارد.

 

CRM برای دولت به چه معناست؟

اگر تصور کنیم که شهروندان مشتریان هستند، پس CRM پلتفرمی است که به شهروندان اجازه می دهد با دولت خود ارتباط بهتری برقرار کنند. برای نشان دادن این رابطه می توانیم مثال های مختلفی را مرور کنیم.

چرا سازمان های دولتی به CRM نیاز دارند ؟
مثال 1:

مردم اغلب سوالاتی از دولت محلی خود و دولت های ایالتی خود دارند. آنها می توانند سوالات خود را به صورت بوروکراتیک بپرسند که معمولاً روند آهسته و ناشیانه است. یا می توانند این کار را به صورت دیجیتالی از طریق پورتال های سلف سرویس انجام دهند – اینجاست که پلتفرم CRM جادوی خود را می سازد. شهروندان می‌توانند با استفاده از پورتال‌های سلف‌سرویس، بدون اینکه هفته‌ها منتظر پاسخ باشند یا یک روز مرخصی برای رفتن به دفتر دولت محلی خود داشته باشند، به خود کمک کنند.

مثال 2:

پلتفرم‌های CRM همچنین می‌توانند با ارائه راه‌حل‌های خوب مدیریت پرونده، به دولت‌ها در خدمت بهتر به شهروندان خود کمک کنند. چنین سیستمی به کارمندان دولت کمک می کند تا کار خود را سریعتر و هوشمندانه تر انجام دهند. با استفاده از مزایای اتوماسیون مبتنی بر داده و بهینه سازی هوش مصنوعی، کارمندان می توانند وظایف خود را بهینه تر حل کنند. این امر زندگی شهروندان را بهبود می بخشد، زیرا آنها خدمات سریع تری دریافت می کنند

 

مثال 3:

همچنین برخی از فرآیندهای نادیده گرفته شده وجود دارد که سازمان های دولتی با آنها به شهروندان خود خدمات ارائه می دهند. رژیم بازرسی چنین است. نهادهای نظارتی باید از مقررات دولتی تبعیت کنند و با حفظ شفافیت اعتماد عمومی را جلب کنند. به همین دلیل است که رژیم بازرسی نیز باید به عنوان یکی از اصلی ترین نقاط ارتباط بین دولت و شهروندان به حساب آید.

 

اگرچه ما بخش دولتی را با مشاغل مقایسه می کنیم، اما همیشه باید در نظر داشته باشیم که اولی نیازهای خاص تری دارد.

 

Canalix چگونه می تواند به سازمان های دولتی کمک کند؟

دولت‌ها از پلتفرم‌هایی مانند Canalix برای همان اهدافی که شرکت‌ها از ابزارهای CRM استفاده می‌کنند استفاده می‌کنند: برای پیگیری داده‌ها و فرآیندها و خوشحال کردن شهروندانشان. از آنجایی که بخش عمومی مسئولیت بیشتری در قبال جامعه دارد، نیاز به راه حل مشخص تری دارد. به همین دلیل است که Canalix یک راه حل مبتنی بر اتوماسیون مبتنی بر داده و بهینه سازی هوش مصنوعی است. این فناوری‌ها کارکردهای اصلی را تضمین می‌کنند که سازمان‌های دولتی با آن‌ها به شهروندان خود خدمت می‌کنند. آخرین، اما نه کم اهمیت، تحول دیجیتالی که Canalix تضمین می کند بر اساس اصول حفظ اعتماد عمومی و ایمن نگه داشتن داده ها است.

CRM برای دولت

خدمات در دسترس برای همه شهروندانش نشانه موفقیت واقعی استدولت.یک دولت باید دائماً در جهت پیشرفت مردم خود تلاش کند و خدمات کارآمد را به تک تک شهروندان خود ارائه دهد. برنامه‌ها، طرح‌ها و پروژه‌ها برای توده‌ها طراحی شده‌اند که باید به شیوه‌ای محدود، مقرون‌به‌صرفه و کارآمد اجرا شوند.

 

همچنین، سازمان‌های دولتی و بخش عمومی نهادهای بزرگی با پیچیدگی‌های عملیاتی عظیم هستند که نیاز به هماهنگی مناسب و ارتباطات به‌روز دارند. CRM برای دولت و بخش عمومی بهترین ابزار موجود است که می تواند به همه اینها و بیشتر دست یابد.

سامانه یکپارچه ERP تحت وب پارسان یک سامانه جامع برای رفع تمامی نیازهای سازمان شما در حوزه ی نرم افزار ERP می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دموی رایگان نرم افزار اینجا کلیک کنید

CRM چیست؟

مدیریت ارتباط شهروندی/مشتری یا CRM فناوری است که به دولت ها و نهادهای بخش عمومی اجازه می دهد تا عملیات خود را ساده، سازماندهی و خودکار کنند تا رابطه ای قوی و سالم با شهروندان ایجاد کنند. برای ارائه پاسخ سریع و دقیق به سوالات شهروندان از اطلاعات عمومی گرفته تا خط مشی ها و رویه ها تا اقدامات مورد استفاده قرار می گیرد.

 

راه حل های دولتی CRM یا CRM برای بخش عمومی با هدف تقویت روابط شهروندان با درک بیشتر در مورد نیازها و الزامات آنها است.

 

چرا CRM دولت و بخش عمومی؟

CRM نه تنها شرکت های بخش خصوصی را متحول کرده است، بلکه می تواند ابزار بسیار سودمندی برای سازمان های بخش دولتی نیز باشد. با افزایش انتظارات مردم، نمایندگان منتخب، بوروکرات‌ها و سازمان‌های دولتی، که وظیفه دارند، باید استراتژی‌هایی برای بهبود تجربه شهروندان طراحی کنند.

 

اجرا و تطبیق پالیسی ها و پروژه های زیربنایی دولت و سازمان بخش دولتی مستلزم ادغام چندین بخش است. افراد زیادی در کارکردهای مختلف و در سطوح مختلف در فرآیند تصمیم گیری دخیل هستند. راه حل های دولتی CRM یا CRM برای بخش عمومی به آژانس ها اجازه می دهد تا عملیات و ارتباطات روزانه خود را در یک مکان مدیریت کنند و کارایی کلی سازمان را بهبود بخشند.

مدیریت موثر منابع یکی از مهم ترین معیارهای سازمان ها در بخش دولتی است. راه حل های CRM دولتی مبتنی بر ابر و/یا CRM برای بخش عمومی برای ارائه روش مقرون به صرفه برای ارائه اطلاعات به عموم ایده آل است.علاوه بر این، دسترسی در حال حرکت، ارائه سریع خدمات را تضمین می کند.

 

مزایای CRM دولت و بخش عمومی

راه‌حل‌های دولتی CRM و/یا CRM برای بخش عمومی زمانی که به طور مؤثر اجرا شوند منجر به افزایش رضایت شهروندان به دلیل دسترسی سریع‌تر به خدمات می‌شوند. برخی از مزایای عمده مدیریت ارتباط شهروندی/مشتری دولت و بخش عمومی عبارتند از:

  • فرآیند ارتباط را ساده می کند
  • راه‌حل‌های CRM دولتی و/یا CRM برای بخش عمومی، فرآیندهای ارتباطی داخلی و خارجی سازمان را بهبود می‌بخشد. تمام ارتباطات داخلی را برای مراجعات بعدی ضبط و نظارت می کند.
  • عملیات روزانه را بهبود می بخشد

 

امنیت بی نظیر

از آنجایی که اطلاعات در فضای ابری ذخیره می‌شوند، می‌توانید بدون ترس از سرقت اطلاعات، از هر کجا و همیشه به اطلاعات سازمانی دسترسی داشته باشید. اطلاعات شما، جدا از ایمن بودن، همیشه پشتیبان‌گیری می‌شوند تا امنیت کامل اطلاعات را تامین کنند.

کلام آخر

یک برنامه جبران خدمات زمانی موفق است که عادلانه باشد و جوابگوی نیاز تمام کارکنان باشد.شرکت راهکارهای نرم افزاری پارسان برای رفع تمامی نیازهای شما در حوزه ی نرم افزاری، سامانه یکپارچه تحت وب پارسان را خدمت شما پیشکش می دارد.

.شما می توانید از طریق لینکهای زیر، توضیحات جامع و کامل محصولات را مطالعه نماییدو در صورت نیاز اقدام به ارسال درخواست دموی رایگان از این سامانه کنید.

همچنین کارشناسان ما در واحد فروش، مشتاقانه آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما مشتریان گرامی در خصوص نحوه ی ارائه ی سیستم، عقد قرارداد و سایر موارد مرتبط هستند.

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.