فاکتور آنلاین چیست؟

فاکتور آنلاین چیست؟، یازده تا پانزده ساعت این میزان زمانی است که شرکت‌های کوچک احتمالاً هر ماه برای فرآیندهای مالی مانند صورت‌حساب صرف می‌کنند.

به همه چیزهای دیگری فکر کنید که شرکت شما می تواند با اضافه شدن 15 ساعت اضافی به زمان کار شما به آن دست یابد (شاید زمان استراحت قهوه و چای طولانی تر؟)

با تغییر به یک پورتال صورتحساب آنلاین، صاحبان مشاغل می توانند عملیات را برای افزایش بهره وری بهینه کنند. در این راهنما، نکات قابل اعتمادی را برای انتخاب بهترین نرم افزار صورتحساب آنلاین برای کسب و کار کوچک خود خواهید آموخت.

 فاکتور آنلاین چیست؟

درگاه صورتحساب آنلاین چیست؟

فرقی نمی‌کند چند تراکنش انجام دهید یا حجم زیادی از صورت‌حساب مشتری، صدور صورت‌حساب می‌تواند یک کار طاقت فرسا باشد. و صادقانه بگویم، شما می توانید با کمی کمک انجام دهید.

درگاه صورتحساب آنلاین یک سیستم خودکار برای تولید و پردازش فاکتورها است. تغییر به سیستم صورتحساب الکترونیکی به بهبود کارایی و اختلافات کمتر در صورتحساب منجر می شود.

نرم‌افزار صورت‌حساب مناسب وظایفی مانند پشتیبانی مشتری، پیگیری پرداخت‌ها و تحویل فاکتور را انجام می‌دهد، که زمان را برای تمرکز شرکت‌ها بر روی عملیات اصلی خود آزاد می‌کند. این به مشاغل اجازه می دهد تا فاکتورهای سفارشی ارسال کنند یا از مشتریان خود درخواست پیش پرداخت کنند.

چه زمانی به نرم افزار فاکتور آنلاین نیاز دارید؟

در مراحل اولیه کسب‌وکارتان، ممکن است بتوانید بدون نرم‌افزار صورت‌حساب به کار خود ادامه دهید. با این حال، همانطور که عملیات شما گسترش می یابد و شرکت مشتریان بیشتری به دست می آورد، یک سیستم صورتحساب الکترونیکی به یک امر ضروری تبدیل می شود.

  • به طور خاص، شما باید در یک پورتال صورتحساب آنلاین سرمایه گذاری کنید اگر:
  • از ایجاد گزارش های دستی برای مشتریان و سایر اسناد صورتحساب خسته شده اید.
  • تیم حسابداری شما غرق در درخواست های مشتری و تراکنش های مالی است.
  • پیگیری وضعیت پرداخت و به روز رسانی سوابق مالی شما به موقع دشوار شده است.
  • کسب و کار حجم بالایی از فاکتورهای مورد اختلاف را به طور مداوم ثبت می کند.
  • کارمندان زمان زیادی را صرف تعقیب عقب مانده پرداخت ها و فاکتورهای پرداخت نشده می کنند.

در فرآیند صورتحساب فعلی شما اختلاط زیادی وجود دارد و مشتریان دائماً از شما می خواهند که اطلاعات صورتحساب، اسناد تراکنش و سایر جزئیات را مجددا ارسال کنید.

به طور خلاصه، اگر به روش ساده‌تری برای ارسال، پردازش و دریافت پرداخت‌ها نیاز دارید، یک پورتال صورتحساب آنلاین ممکن است یکی از مهم‌ترین موارد اضافه شده به کسب و کار شما باشد.

نرم افزار ای آر پی تحت وب پارسان یک سامانه جامع برای رفع تمامی نیازهای سازمان شما در حوزه ی نرم افزار ERP می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دموی رایگان نرم افزار اینجا کلیک کنید

 

هنگام انتخاب بهترین پورتال صورتحساب آنلاین به چه نکاتی باید توجه کنید؟

هر کسب و کار کوچکی نیازها و اهداف منحصر به فرد خود را دارد.

به عنوان مثال، ممکن است به دنبال افزایش فروش برای مشتریان فعلی باشید در حالی که شرکت دیگری بر روی دید برند متمرکز است. اهداف تجاری خاص باید راهنمای انتخاب بهترین نرم افزار صورتحساب آنلاین شما باشد.

در اینجا موارد دیگری وجود دارد که هنگام انتخاب پورتال مناسب باید به آنها توجه کنید:

پورتالی با رابط کاربری ساده اما شیک انتخاب کنید.

یک پلت فرم صورتحساب با درگاه پرداخت مشتری برای پشتیبانی مشتری یک خرید هوشمند است.

ابزار صورتحساب را انتخاب کنید که به شما امکان می‌دهد یادآورهای پرداخت خودکار را تنظیم کنید، صورت‌حساب‌ها را تکرار کنید و صورت‌حساب‌ها و رسیدهای مکرر را ارسال کنید.

به سراغ نرم افزار فاکتور حسابداری بروید که از برنامه ها و ادغام هایی که قبلاً در تجارت خود استفاده می کنید پشتیبانی می کند. به عنوان مثال، برخی از پلتفرم ها با درگاه های پردازش پرداخت آنلاین مانند Paypal و Stripe کار می کنند.

در یک پورتال صورتحساب با ویژگی پرداخت خودکار سرمایه گذاری کنید.

مزایای سیستم صورتحساب آنلاین چیست؟

استفاده از سیستم صورتحساب آنلاین برای کسب و کار شما مزایای زیادی دارد و تنها به ارسال و ردیابی فاکتورها محدود نمی شود.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا ممکن است بخواهید یک پلت فرم فاکتور آنلاین را اتخاذ کنید:

صرفه جویی در زمان. تغییر از فاکتورهای کاغذی به درگاه صورتحساب آنلاین به این معنی است که شما مجبور نیستید زمان زیادی را برای فرآیندهای صورتحساب دستی مانند چاپ و ارسال فاکتورها برای مشتریان خود صرف کنید.

اختلافات را حل کند. این به شما کمک می کند تا با خدمت به عنوان یک کانال ارتباطی موثر، اختلافات فاکتور را به موقع حل کنید.

فاکتورها را پیگیری کنید یک پورتال فاکتور مبتنی بر ابر، راه آسانی را برای ردیابی و ثبت پرداخت های آنلاین در زمان واقعی فراهم می کند.

کاهش هزینه ها استفاده از یک پلت فرم آنلاین به شما کمک می کند تا هزینه پردازش فاکتورها را کاهش دهید.

چندین نرم افزار صورتحساب دارای چندین گزینه سفارشی سازی هستند که به شما امکان می دهد فاکتورهای خود را با تصویر برند خود هماهنگ کنید. به عنوان مثال، می توانید آرم و رنگ های کسب و کار خود را به صورتحساب ها و رسیدها اضافه کنید.

نرم افزار صورتحساب مناسب ابزاری ارزشمند برای درک ترجیحات و رفتارهای مصرف کنندگان است.

بسته بندی

زمان پردازش فاکتور یک شرکت تاثیر مستقیمی بر جریان نقدی آن دارد. اگر در تراکنش‌های پرداختی زیاد باشد، ممکن است مشتریان علاقه خود را به محصول یا خدمات شما از دست بدهند.

شرایط پرداخت فاکتور چیست؟

شرایط پرداخت فاکتور جزئیات نحوه انتظار شرکت از مشتری خود را نشان می دهد و ممکن است شامل جزئیاتی مانند:

  • سررسید پرداخت برای کل مبلغ
  • فهرستی از روش‌های پرداخت پذیرفته شده و اطلاعیه‌هایی درباره روش‌های پرداختی که نمی‌پذیرید
  • اطلاعاتی در مورد ارزهایی که با آن معامله می کنید
  • ضوابط پیش پرداخت، سپرده گذاری و هزینه تأخیر پرداخت

جزئیات طرح پرداخت

زمان پرداخت از طریق چک از طریق پست حلزون مدت ها گذشته است. در حال حاضر، بیشتر مشاغل یک فاکتور را به صورت الکترونیکی ارسال می کنند و بیشتر پرداخت ها به صورت آنلاین انجام می شود، بنابراین شرایط 30 روزه در حال منسوخ شدن است. صاحبان مشاغلی که برای رعایت مهلت های مشتریان خود کار می کنند، باید بتوانند به راحتی با یک هفته حقوق دریافت کنند.

کلام آخر

یک برنامه جبران خدمات زمانی موفق است که عادلانه باشد و جوابگوی نیاز تمام کارکنان باشد.شرکت راهکارهای نرم افزاری پارسان برای رفع تمامی نیازهای شما در حوزه ی نرم افزاری، سامانه یکپارچه تحت وب پارسان را خدمت شما پیشکش می دارد.

.شما می توانید از طریق لینکهای زیر، توضیحات جامع و کامل محصولات را مطالعه نماییدو در صورت نیاز اقدام به ارسال درخواست دموی رایگان از این سامانه کنید.

همچنین کارشناسان ما در واحد فروش، مشتاقانه آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما مشتریان گرامی در خصوص نحوه ی ارائه ی سیستم، عقد قرارداد و سایر موارد مرتبط هستند.

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.