سیستم مدیریت تردد

کنترل تردد کارکنان متناسب با الزامات و ملاحظات تعیین شده در بخش‌های مختلف سازمان براساس نوع کار و ماهیت امنیتی برخی بخش‌های سازمان، دارای اهمیتی روز افزون است.

ماژول مدیریت تردد دارای دو بخش کلی کنترل تردد و محاسبات کارکرد است.

تعریف سیاست‌های سازمان در حوزه کنترل تردد و ملاحظات امنیتی در کنار پاسخ به پیچیدگی‌ها و تنوع موجود در شیوه‌ی محاسبه کارکرد.

مجموعه‌ای به نام ماژول مدیریت تردد را شکل داده است که می‌تواند در ارتباط یکپارچه‌ی این بخش‌ها، به الزامات و پیچیدگی‌های موجود در دو حوزه به‌گونه‌ی موثر پاسخ دهد.

مدیریت تردد
اعمال سیاست‌های کنترل تردد کارکنان

اگر الزاماتی درباره‌ی دسترسی تردد کارکنان به بخش‌های مختلف وجود داشته باشد با استفاده از ماژول مدیریت تردد می‌توان این سیاست‌ها را مشخص و به هنگام لزوم و در ارتباط با سخت‌افزارهای مرتبط، سیاست‌های مورد نظر را به‌شکل مکانیزه اعمال کرد و از این راه، نسبت به تحقق اهداف کنترل تردد تا حد بسیاری مطمئن شد.

پوشش‌دهی تنوع و پیچیدگی‌های روش‌های محاسبه کارکرد

در کنار کنترل اطلاعات تردد کارکنان، انجام محاسبات کارکرد به‌شکل دل‌خواه و با وجود شیفت‌های کاری مختلف و متنوع حائز اهمیت بسیاری است.

با استفاده از فرمول نویسی پویا و منعطف و با امکان استفاده از تمامی پارامترها و اطلاعات در فرمول نویسی عوامل کارکرد ، انواع روش های محاسبه کارکرد پرسنل بر اساس سیاست ها و قوانین کسب و کار سازمان به راحتی امکانپذیر است.

بعلاوه در صورت نیاز امکان ایجاد تغییرات در روش محاسبه عوامل با حفظ تاریخچه تغییرات مربوط به آن در هر زمان به صورت دلخواه وجود خواهد داشت.

نرم افزار ERP تحت وب پارسان یک سامانه جامع برای رفع تمامی نیازهای سازمان شما در حوزه ی نرم افزار ERP می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دموی رایگان نرم افزار اینجا کلیک کنید

هماهنگی کارکردی و فرآیندی با سایر کارکردهای مدیریت سرمایه انسانی

یکپارچگی در سطح عملیات و اطلاعات از اصول و معیارهای اولیه در توسعه سیستم است که اهمیت درخور توجهی دارد. با وجود منطق درست و مناسب در ایجاد یکپارچگی اطلاعاتی و عملیاتی می‌توان ضمن اعمال کنترل‌های صحیح به بهبود فرآیندها و عملکردهای جاری در حوزه‌های مختلف مدیریت سرمایه انسانی کمک کرد. ماژول مدیریت تردد از این جنبه، در ارتباط یکپارچه با سایر ماژول‌های حوزه سرمایه انسانی از جمله جبران خدمات و کارگزینی است.

مشارکت کارمندان و مدیران در فرایندهای حضور و غیاب

خدمات الکترونیک کارمند امکان مشاهده وضعیت تردد کارکنان را فراهم می سازد و از طریق آن کارمندان می توانند درخواست تصحیح اطلاعات تردد و همچنین مرخصی و ماموریت مربوط به خود را ثبت کنند.

با بکارگیری امکانات گردش کار سیستم ، فرایندهای مرتبط با هریک از درخواست های کارمندان از طریق خدمات الکترونیک میسر است.

دستیابی آسان به انواع اطلاعات و گزارش‌های مورد نیاز حوزه تردد

  • کنترل ورود و خروج و تردد اشخاص و پرسنل سازمان براساس سیاست‌های سازمان
  • تعریف انواع رویدادها، مشاهده آنلاین تردد کارکنان و وضعیت کنترل‌های مدنظر
  • تعریف انواع کارت‌های تردد، تعیین دسترسی کارت‌های مورد نظر و تخصیص آن به کارکنان
  • تعریف محدوده‌های فیزیکی و گیت‌های کنترل تردد و تعیین دسترسی‌های آن
  • تعریف برنامه‌ی زمان‌بندی کنترل تردد به تفکیک گیت‌های تعریف شده
  • کنترل متمرکز در عین توزیع‌شدگی جغرافیایی و عدم وابستگی به مدیریت سخت‌افزار در نقاط مختلف در مرکز
  • تعریف کنترل‌های سخت‌افزاری و مدیریت آن به‌وسیله نرم‌افزار
  • مشاهده رویدادهای تردد به‌شکل لحظه‌ای در بخش‌های مختلف
  • انعطاف‌پذیری بالا و سهولت اعمال تغییرات در محاسبات کارکرد
  • تعریف شیفت‌ها و تقویم‌های کاری و محاسبه انواع کارکردها
  • فرمول‌نویسی پویا و منعطف با امکان استفاده از تمامی پارامترها و اطلاعات در فرمول‌نویسی عوامل کارکرد
  • انجام تغییرات در روش محاسبه عوامل با حفظ تاریخچه تغییرات مربوط به آن
  • کاهش زمان اعمال تغییرات قوانین و رویه‌ها
  • در نظر گرفتن سوابق و تاریخچه اطلاعات در انجام محاسبات
  • کاهش زمان دسترسی به اطلاعات و استفاده از گزارش‌های متنوع
  • مشاهده افراد حاضر در سازمان
  • مشاهده افراد در حال اضافه کار
  • تهیه انواع گزارش‌های کارکرد پرسنل به تفکیک عوامل روزانه و ماهانه

تردد این افراد دربرگیرنده دو بخش کلی ثبت و کنترل تردد و محاسبات کارکرد است. بخش اول با ابزارهای سخت‌افزاری و بخش دوم با ابزارهای نرم‌افزاری مدیریت می‌شود. با توجه به ماهیت هر کسب و کار نیز، رویه و روال فرآیندهای تردد متفاوت است.

سیستم تردد

با توجه به این نیازمندی‌ها. دستگاه حضور و غیاب پایوفای با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های به روز و به صورت بومی طراحی شده است.

این سخت‌افزار قدرتمند امکان ثبت، ردگیری و گرفتنِ گزارش‌های مربوطه به تردد در هر منطقه جغرافیایی و به شیوه دلخواه را ارائه‌می‌دهد.

به منظور گزارش‌گیری دقیق از آخرین وضعیت تردد، ارتباط یکپارچه نرم افزارهای سپیدار و مدیریت تردد شکل‌گرفته‌است.

یکپارچه‌سازی سخت‌افزار و نرم‌افزار مدیریت تردد با سیستم حقوق و دستمزد سپیدار به کسب و کارها کمک می‌کند تا به صورت متمرکز و به دور از هرگونه خطا و دوباره‌کاری، مدیریت تردد را پیاده‌سازی کنند.

نرم افزار مدیریت تردد بخش عمومی

مدیریت و کنترل رفت و آمد کارمندان برای سازمان ، مراکز اداری دولتی و نهادها از اهمیت ویژه ای بر خوردار است. علاوه بر آن لازم است تا محاسبات مربوط به کارکرد ماهانه کارمندان انجام شود و مبنایی برای محاسبات حقوق و دستمزد قرار گیرد.

نرم افزار مدیریت تردد راهکاران بخش عمومی همکاران سیستم دارای دو بخش کلی کنترل تردد و محاسبات کارکرد است. این نرم افزار به واحد اداری و حراست سازمان‌ها کمک می‌کند تا به بهترین شکل قوانین موجود در رفت‌و‌آمد کارمندان سازمان خود را برنامه‌ریزی و کنترل کنند.

کلام آخر

یک برنامه جبران خدمات زمانی موفق است که عادلانه باشد و جوابگوی نیاز تمام کارکنان باشد.شرکت راهکارهای نرم افزاری پارسان برای رفع تمامی نیازهای شما در حوزه ی نرم افزاری، سامانه یکپارچه تحت وب پارسان را خدمت شما پیشکش می دارد.

.شما می توانید از طریق لینکهای زیر، توضیحات جامع و کامل محصولات را مطالعه نماییدو در صورت نیاز اقدام به ارسال درخواست دموی رایگان از این سامانه کنید.همچنین کارشناسان ما در واحد فروش، مشتاقانه آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما مشتریان گرامی در خصوص نحوه ی ارائه ی سیستم، عقد قرارداد و سایر موارد مرتبط هستند.

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.