نرم افزار مناقصه و مزایده

نرم‌ افزار مناقصه و مزایده

شرکت‌ها و سازمان‌ها برای تحقق بخشیدن به اهداف و بهره‌بردن از فرصت‌های خوب تجاری، باید اطلاعاتی درباره معاملات مناقصه و مزایده در زمینه‌های مختلف داشته باشند. از این رو استفاده از نرم‌افزار مناقصه و مزایده بسیار اهمیت دارد.

سازمان‌ ها و شرکت‌ های مختلف از روش‌ های متنوعی برای خرید و فروش کالا یا خدمات مورد نیاز خود استفاده می‌ کنند که در این میان برگزاری مناقصه و مزایده، امری رایج و متداول است. با برگزاری مناقصه، سازمان به دنبال این است که بیشترین مورد خود را از بین قیمت‌های موجود در بازار و با اطمینان از کیفیت مورد نظر پیدا کند و بتواند کمترین هزینه و مبلغ ممکن را برای خرید کالا یا خدمات مورد نیاز خود پرداخت نماید؛ بنابراین مناقصه باعث مدیریت مالی بهینه سازمان و صرفه‌جویی در هزینه‌های آن می‌شود.

اما روش مزایده، کاملاً با روش مناقصه فرق دارد. البته که سازمان با استفاده از هر دو روش تلاش می‌کند نیاز‌های خود را با کمترین هزینه‌ های ممکن برطرف سازد. در روش مزایده، سازمان برای فروش کالا یا خدمات خود با بیشترین قیمت ممکن، آن را به فروش می‌ رساند.

با توجه به اینکه برگزاری مناقصه و مزایده نیاز به مراحل متعددی دارد، معمولاً سازمان‌ ها ترجیح می‌دهند برای انجام این کار از نرم‌افزار‌ها و سامانه‌ های مناسب استفاده کنند که در این میان نرم‌ افزار مناقصه و مزایده جزء کاربردی‌ ترین سیستم‌ ها محسوب می‌شود. این نرم‌ افزار فرایند برگزاری مناقصه را بر اساس شفافیت اطلاعاتی حاصل از ثبت و ضبط کلیه داده‌ها تسهیل می‌بخشد و امکان مدیریت بهینه مالی را برای سازمان‌ ها و شرکت‌ های مختلف فراهم می‌سازد. علاوه بر این، از طریق این نرم‌ افزار امکان نظارت و رصد تمام فعالیت‌ های مربوط به خرید کالا یا خدمات مورد نظر به منظور مدیریت نهاد‌های دیگر مالی امکان‌ پذیر خواهد بود.

بنابراین؛ اگر شما هم به دنبال جامع‌ ترین و کاربردی‌ ترین نرم‌ افزار مناقصه و مزایده برای شرکت یا سازمان خود هستید تا با استفاده از آن، مدیریت بهینه مالی مجموعه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، با ما همراه باشید تا نرم‌ افزار تحت وب مدیریت مناقصات و مزایدات پارسان را به شما معرفی کنیم.

فرآیند استقرار و آموزش

فرایند استقرار و آموزش پارسان
استقرار نرم افزار

قابلیت‌ های نرم‌ افزار مناقصه و مزایده پارسان

در خصوص قابلیت‌ ها و امکانات نرم‌ افزار مناقصه و مزایده تحت وب پارسان می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

چرا استفاده از نرم‌ افزار مدیریت مناقصات و مزایدات تحت وب پارسان برای سازمان‌ ها و شرکت‌ ها امری مهم و ضروری است؟

اگر سری به روزنامه‌ های کثیرالانتشار بزنید، با آگهی‌های مربوط به مناقصه و مزایده از سوی شرکت‌ های مختلف روبرو خواهید شد. آیین‌ نامه‌های مناقصات و معاملات دولتی و همچنین نرم‌ افزار‌های مناقصه و مزایده، به عنوان نقطه عطفی برای تکامل و اعتدال قوانین مالی و محاسباتی به شمار می‌ آیند؛ چراکه می‌ توانند باعث ایجاد وحدت در فعالیت‌ های عمرانی کشور و اعمال نظارت بر انجام پروژه‌ ها شوند. مناقصه فرایندی رقابتی است که معمولاً برای تأمین کیفیت مورد نظر یک محصول یا یک خدمت به کار برده می‌شود و فرد یا شرکتی امتیاز انجام آن را به دست می‌ آورد که کمترین قیمت را پیشنهاد کرده باشد، بنابراین تمامی خریداران و مناقصه گران به منظور دسترسی به اطلاعات مناقصات در زمینه فعالیت خود به نرم‌ افزار مناقصه و مزایده نیاز دارند.

این نرم‌ افزار با کاربری آسان به منظور جمع‌ آوری انواع مناقصه‌ ها و مزایده‌ ها در دسترس کاربران قرار دارد. به وسیله نرم‌ افزار جامع مناقصه و مزایده شما می‌توانید اطلاعات مربوط به مزایده و مناقصه را جمع‌ آوری نمایید، آن‌ ها را در گروه‌ های از پیش تعیین شده قرار دهید و سپس برای کاربران مختلف آگهی مناقصه را ارسال کنید. با استفاده از این نرم‌ افزار، بر روی آگهی‌ ها و برگزاری مناقصه‌ ها می‌ توان قابلیت‌ های آماری و تحلیلی بهتری را انجام داد.

به عبارت دیگر، نرم‌ افزار مدیریت مناقصات و مزایدات نوعی نرم‌ افزار است که از آن برای خودکارسازی فرایند مناقصه کسب و کار‌های مختلف استفاده می‌ شود و می‌ تواند به ساده‌ تر کردن روند برگزاری مناقصه و مدیریت پیشنهادات از سوی فروشندگان به روشی کارآمد و آسان کمک کند. این نرم‌ افزار خریداران را قادر می‌سازد تا با امکان مقایسه قیمت‌ های مختلف پیشنهادی، در مورد شرایط و ضوابط، تاریخ‌ های تحویل و… به سرعت تصمیم‌ گیری کنند. علاوه بر این، با حذف فرایند‌های دستی مثل اسکن اسناد، کار‌های اداری و ورود داده‌ ها به خریداران کمک می‌ کند در زمان و هزینه خود صرفه‌ جویی کنند.

پیشنهاد می کنیم از صفحه نرم افزار مدیریت قرارداد پارسان حتما دیدن فرمایید.

همواره یکی از دغدغه‌ های اصلی سازمان‌ هایی که از فرایند تولید بر اساس سفارش استفاده می‌کنند، فرایند دریافت استعلام و شرکت در مناقصه‌ ها و همچنین ارائه قیمت است. با توجه به این موضوع، از جمله موارد دیگری که در نرم‌ افزار مدیریت مناقصه و مزایده پارسان مورد توجه قرار دارد، امکان سنجی تولید از نظر فناوری ساخت، نیروی انسانی مورد نیاز، مواد اولیه و ماشین آلات مورد نیاز می‌ باشد.

در میان نرم‌ افزار‌هایی که برای برگزاری مناقصه‌ ها و مزایده‌ های شرکت‌ های مختلف طراحی شده‌اند، بهترین نرم‌ افزار مناقصه و مزایده، مجموعه‌ ای از نرم‌ افزار‌های اداری است که با هدف صرفه‌ جویی مالی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. زمانی که سازمان برای خرید کالا یا خدمت مورد نظر خود، احساس نیاز نماید، می‌ تواند به راحتی با این نرم‌ افزار کار کند تا بتواند کالا یا خدمت خود را با کمترین هزینه تهیه نمایند. ماژول مناقصه در کنار ماژول مزایده، می‌ تواند به خرید و فروش کالا یا خدمت به وسیله سازمان‌ ها کمک شایانی کند.

بهترین نرم‌ افزار مناقصه، تمام مراحل مربوط به برگزاری مناقصه، اعلام برنده فرایند مربوطه، ثبت و ضبط تمام اطلاعات مربوطه، تماس و پیگیری مسائل را انجام می‌دهد. سعی شده است که تمام فرایند‌های اداری توسط این نرم‌ افزار با سرعت و دقت بالایی صورت گیرد. علاوه بر این، ماژول مناقصه می‌ تواند با دیگر ماژول‌ های طراحی شده در سیستم در ارتباط باشد تا سازمان بتواند در زمینه خرید و فروش تصمیمات هوشمندانه و بهتری را اتخاذ نماید. این تصمیمات به خصوص چون در حیطه مسائل مالی سازمان هستند، از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار خواهند بود.

پیشنهاد می کنیم از صفحه نرم افزار پرسنلی حتما دیدن فرمایید.

بهترین نرم‌ افزار مدیریت مناقصات و مزایدات نظیر نرم‌ افزار مناقصه/مزایده شرکت پارسان به منظور برگزاری دقیق و شفاف مناقصه‌ های مورد نیاز سازمان برای خرید کالا یا خدمت با کمترین قیمت‌ ها طراحی شده و دارای مشخصات و ویژگی‌ های بارزی است از جمله اینکه:

  • می‌ توان با توجه به نیاز‌های سازمان انواع مناقصه‌ های مختلف را در نرم‌ افزار تعریف نمود.
  • فروشندگان و شرکت‌ کنندگان در مناقصه‌ ها می‌ توانند به اطلاعات مربوط به کالا‌ها و خدمات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.
  • ثبت اطلاعات و داده‌ ها در نرم‌ افزار به صورت محرمانه صورت می‌ گیرد و امنیت آن‌ ها تضمین می‌ شود.
  • می‌ توان بر اساس ضوابط و قوانین سازمان برای کاربران سطح دسترسی به سیستم مناقصات را تعریف نمود.
  • می‌ توان از روند برگزاری مناقصات به مدیریت و نهاد‌های مالی تصمیم ساز گزارش‌ های شفاف و واضح را ارائه داد.
  • می‌ توان بر اساس ضوابط سازمان، فراخوان و آگهی‌ های مربوط به مناقصات را تهیه و ارائه نمود و به نشریات، جراید و سایت‌ های مورد نظر، آن‌ ها را ارسال کرد.
  • می‌ توان از طریق ارسال پیامک، ایمیل یا نوتیفیکیشن، نام فروشنده برنده مناقصه و قیمت پیشنهادی آن را اعلام نمود.
  • می‌ توان به آرشیو مناقصات برگزار شده در سازمان دسترسی داشت.
  • و…

مثل بسیاری از نرم‌ افزار‌ها و سامانه‌ های اطلاعاتی، نرم‌ افزار مدیریت مناقصه‌ ها و مزایده‌ های شرکت پارسان بر بستر ابری ارائه می‌شود، بنابراین سازمان نیاز به خرید و تهیه سخت‌ افزار خاصی ندارد. علاوه بر این، برای نصب و نگهداری از این نرم‌ افزار هیچ دغدغه و نگرانی متوجه سازمان نخواهد بود؛ چراکه نرم‌ افزار به نصب یا به روز‌رسانی نیازی ندارد.

از آنجایی که داده‌ ها و اطلاعات مالی ثبت شده در نرم‌ افزار مناقصات و مزایدات پارسان از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است؛ بنابراین در این نرم‌ افزار سطح دسترسی برای کاربران تعریف شده است تا امنیت داده‌ ها و اطلاعات حفظ شود، لذا سازمان برای برگزاری مناقصات مورد نیاز می‌ تواند با اطمینان خاطر از آن استفاده کند.

پیشنهاد می کنیم از صفحه نرم افزار بودجه حتما دیدن فرمایید.

از طرف دیگر، چون امکان ارتباط نرم‌ افزار با دیگر ماژول‌ ها مثل ماژول حسابداری، خرید و قرارداد وجود دارد، از اتلاف وقت، صرفه هزینه‌ های اضافی و دوباره کاری کارکنان سازمان جلوگیری می‌ شود و باعث یکپارچگی اطلاعات در سازمان خواهد شد.

قبل از خرید بهترین نرم‌ افزار مدیریت مناقصات و مزایدات بهتر است برخی نکات را مد نظر داشته باشید، از جمله اینکه:

  • تعیین دامنه مناسب‌ ترین پیشنهاد قیمت در نرم‌ افزار وجود داشته باشد.
  • در نرم‌ افزار مناقصات و مزایدات امکان بروز‌رسانی بر اساس نیاز‌های سازمان وجود داشته باشد و بتوان از آخرین اخبار مزایده و مناقصه برای شرکت در آگهی مناقصه اطلاع پیدا نمود.
  • نرم‌ افزار مدیریت مزایده و مناقصه از قابلیت تهیه نسخه پشتیبان برخوردار باشد تا در هر زمانی امکان دسترسی به اسناد شرکت در مناقصات و مزایدات برای سازمان یا فرد شرکت‌ کننده وجود داشته باشد.
  • بتوان به صورت آنلاین اسناد مناقصه را با استفاده از نرم‌ افزار دریافت نمود تا در زمان مدیریت شود.
  • امکان تبدیل واحد پولی پیشنهاد شده برای شرکت در مناقصه به واحد پولی ارز در نرم‌ افزار وجود داشته باشد که این امر می‌تواند در سنجش میزان ارزش مناقصه مؤثر باشد و تصمیم‌گیری برای سازمان یا فرد متقاضی در برگزاری مناقصه را آسان‌تر کند.

در پایان؛ با توجه به نکات بیان شده در صورتی که شما هم سازمانی هستید که از گزینه برگزاری مناقصات برای خرید کالا یا خدمات مورد نیاز خود استفاده می‌کنید، خرید نرم‌ افزار مدیریت مناقصات و مزایدات تحت وب پارسان می‌ تواند پیشنهاد بسیار مطلوبی برای شما باشد تا هم بتوانید در هزینه‌ های سازمان یا شرکت خود صرفه‌جویی کنید و هم اینکه تمام فرایند‌های مربوطه را با سرعت، دقت و کیفیت بالا انجام دهید. علاوه بر این، اگر می‌خواهید از مشخصات کامل نرم‌ افزار مطلع شوید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه پارسان در ارتباط باشید تا برای خرید نرم‌ افزار شما را راهنمایی کنند.

خدمات پشتیبانی

سطوح خدمات پشتیبانی

سوالات متداول

با استفاده از یک سیستم برنامه مالی می‌توان خطاهای احتمالی را در حین گزارش‌گیری بودجه کم کرد و دقت کار را تا میزان زیادی افزایش داد.

استفاده از یک برنامه بودجه سازمان‌دهی شده و دقیق می‌تواند سیستم مالی یک شرکت را ارتقا داده و میزان سودآوری آن را به میزان خوبی افزایش دهد. ضمن اینکه نظم دقیقی به سیستم مالی شرکت می‌بخشد.

در نرم‌افزار بودجه و اعتبارات پارسان امکان ارائه گزارش تحلیلی بودجه و گزارش برنامه‌های بودجه به شکلی دقیق وجود دارد. به این ترتیب می‌توان مغایرت بین بودجه را مشاهده کرد و برای عملکرد بهتر برنامه‌ریزی متناسبی را ایجاد کرد.

با استفاده از این سیستم مالی شما می‌توانید استفاده مجددی از بودجه مالی سال قبل خود داشته باشید و آن را بر روی سیستم خود پیاده‌سازی کنید و اصلاحات لازم را بر روی آن انجام دهید.

با استفاده از این سیستم مالی می‌توان کارتابل بودجه را تعریف کرد و برای آن، ارائه پیش‌نمایش و امکان ویرایش سند را ایجاد کرد.

زیرسیستم‌ های مرتبط

تازه‌ های کافه دانش

نرم‌افزار مناقصه و مزایده پارسان یکی از نرم‌افزارهای کاربردی جهت مدیریت مناقصات و مزایدات محسوب می‌شود. این نرم‌افزار می‌تواند اطلاعات مزایده و مناقصه را جمع‌آوری کرده و سپس جهت دسترسی تمام کاربران در گروه‌های از پیش تعیین‌شده ثبت و سپس آگهی مناقصه را برای کاربران ارسال کند. حتماً تا به حال آگهی‌های مزایده و مناقصه را در روزنامه‌های کثیرالانتشار مشاهده کردید. مناقصه فرآیندی است که در آن افراد یا شرکت‌ها جهت به دست آوردن یک کالا یا خدمت با هم رقابت می‌کنند و در آخر شخصی امتیاز انجام آن را کسب می‌کند که کمترین قیمت را پیشنهاد کرده باشد. فرآیند مزایده برعکس مناقصه است و شخص یا شرکتی که بیشترین قیمت را پیشنهاد دهد، می‌تواند خدمات یا کالا را دریافت کند. در واقع برای اینکه خریداران بتوانند به اطلاعات و شرایط جلسه مناقصات و مزایدات دسترسی داشته باشند، نیازمند به نرم‌افزار مناقصه و مزایده است.

شرکت‌ها و سازمان‌ها برای تحقق بخشیدن به اهداف و بهره بردن از فرصت‌های خوب تجاری، باید اطلاعاتی درباره معاملات مناقصه و مزایده در زمینه‌های مختلف داشته باشند. از این رو استفاده از نرم‌افزار مناقصه و مزایده بسیار اهمیت دارد. نرم‌افزار مناقصه و مزایده پارسان با استفاده از بروزترین تکنولوژی دنیا طراحی شده و هدف آن مدیرت، ثبت و نگهداری اطلاعات شرکت‌کنندگان و متقاضیان است. شرکت‌ها و سازمان‌ها با استفاده از نرم‌افزار مناقصه و مزایده پارسان می‌توانند خیلی سریع به اطلاعات مناقصات و مزایدات و هم‌چنین سابقه شرکت از نظر کیفیت انجام کار دسترسی پیدا کرده و هم‌چنین به آن‌ها برای تصمیم‌گیری صحیح برای شرکت در این جلسات کمک می‌کند. نرم‌افزار مناقصه و مزایده پارسان این قابلیت را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها فراهم می‌کند که از معاملات مناقصات و مزایدات که به‌صورت عمومی برگزار می‌شود، اطلاع پیدا کرده و بتوانند با توجه به نیاز، نوع فعالیت و همچنین تأیید اعضاء ذی‌نفع سازمان در جلسات شرکت کنند. به علاوه امکان ثبت اطلاعات جهت شرکت در معاملات مناقصه و مزایده وجود دارد. نرم‌افزار مناقصه و مزایده پارسان بر اساس تکنولوژی نرم‌افزار BPMS  و با قابلیت مدیریت دسترسی در دو بخش Inter Face مشاهده توسط پيمانکاران و Control Panel مشاهده توسط کاربران شرکت طراحی شده است. به‌طور کلی نرم‌افزار مناقصه و مزایده پارسان می‌تواند باعث ایجاد یکپارچگی در مدیریت و نظارت بر انجام پروژه‌ها و فعالیت‌های عمرانی کشور نیز باشد.

  • قابلیت طبقه‌بندی آگهی مزایده‌ها و مناقصه‌ها در نرم‌افزار مناقصه و مزایده پارسان 
  • ثبت و نگهداری اسناد مربوط به هر تأمین‌کننده
  • ثبت اطلاعات و مراحل معاملات در شاخه‌های مختلف نرم‌افزار مناقصه و مزایده پارسان
  • نمودار مربوط به آگهی‌های انتشار با نرم‌افزار مناقصه و مزایده پارسان
  • گزارش مربوط به ثبت آگهی مناقصه توسط اپراتور
  • درج اطلاعات مالی و نحوه دریافت و پرداخت قیدشده در مدیریت قراردادها
  • ثبت گزارش‌های مربوط به وضعیت عملکرد پیمانکاران
  • اطلاعات مزایده‌ها و مناقصات و همچنین استعلام بهای قیمت در سراسر ایران
  • تعریف مجوزهای قانونی و سازمان‌های ارائه‌دهنده مجوز
  • امکان مشاهده تصاویر آگهی
  • ثبت سوابق و مجوزهای کاری پیمانکاران
  • امکان تفکیک بر اساس استان، کشور، شاخه و زیرشاخه
  • ثبت جزئیات و وضعیت اسناد پروژه‌های مربوط به معامله
  • امکان سفارش و دریافت اسناد مناقصات به‌صورت آنلاین
  • قابلیت ثبت و بررسی تمام مراحل ارزیابی فنی و مالی با ضمیمه اسناد الکترونیکی
  •  دسته بندی انواع قرار دادهای مربوط به مناقصه یا مزایده
  • امکان ثبت و پردازش تمدید اعتبار تضامین 
  • ثبت اطلاعات روش های دعوت از پیمانکاران(عمومی بینالمللی،عمومی داخلی،محدود و ترک تشریفات)
  • ثبت اطلاعات ،پردازش و گزارش اطلاعات مربوط به مناقصه ها و مزایده های داخلی و بین المللی
  • امتیاز دهی و ارزیابی  فنی،بازرگانی و مالی
  • انتخاب برنده مناقصه براساس قبولی در ارزیابی کیفی ، کمی و فنی در مناقصات دو مرحله ای
  • بازگشای پاکت های مناقصه ها و مزایده ها 
  • ثبت فراخوان و ترک تشریفات
  • ثبت آگهی های ارزیابی صلاحیت و کیفیت

نرم‌افزار مناقصه و مزایده پارسان یکی از نرم‌افزارهای کاربردی جهت مدیریت مناقصات و مزایدات محسوب می‌شود. این نرم‌افزار می‌تواند اطلاعات مزایده و مناقصه را جمع‌آوری کرده و سپس جهت دسترسی تمام کاربران در گروه‌های از پیش تعیین‌شده ثبت و سپس آگهی مناقصه را برای کاربران ارسال کند. حتماً تا به حال آگهی‌های مزایده و مناقصه را در روزنامه‌های کثیرالانتشار مشاهده کردید. مناقصه فرآیندی است که در آن افراد یا شرکت‌ها جهت به دست آوردن یک کالا یا خدمت با هم رقابت می‌کنند و در آخر شخصی امتیاز انجام آن را کسب می‌کند که کمترین قیمت را پیشنهاد کرده باشد. فرآیند مزایده برعکس مناقصه است و شخص یا شرکتی که بیشترین قیمت را پیشنهاد دهد، می‌تواند خدمات یا کالا را دریافت کند. در واقع برای اینکه خریداران بتوانند به اطلاعات و شرایط جلسه مناقصات و مزایدات دسترسی داشته باشند، نیازمند به نرم‌افزار مناقصه و مزایده است.

شرکت‌ها و سازمان‌ها برای تحقق بخشیدن به اهداف و بهره بردن از فرصت‌های خوب تجاری، باید اطلاعاتی درباره معاملات مناقصه و مزایده در زمینه‌های مختلف داشته باشند. از این رو استفاده از نرم‌افزار مناقصه و مزایده بسیار اهمیت دارد. نرم‌افزار مناقصه و مزایده پارسان با استفاده از بروزترین تکنولوژی دنیا طراحی شده و هدف آن مدیرت، ثبت و نگهداری اطلاعات شرکت‌کنندگان و متقاضیان است. شرکت‌ها و سازمان‌ها با استفاده از نرم‌افزار مناقصه و مزایده پارسان می‌توانند خیلی سریع به اطلاعات مناقصات و مزایدات و هم‌چنین سابقه شرکت از نظر کیفیت انجام کار دسترسی پیدا کرده و هم‌چنین به آن‌ها برای تصمیم‌گیری صحیح برای شرکت در این جلسات کمک می‌کند. نرم‌افزار مناقصه و مزایده پارسان این قابلیت را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها فراهم می‌کند که از معاملات مناقصات و مزایدات که به‌صورت عمومی برگزار می‌شود، اطلاع پیدا کرده و بتوانند با توجه به نیاز، نوع فعالیت و همچنین تأیید اعضاء ذی‌نفع سازمان در جلسات شرکت کنند. به علاوه امکان ثبت اطلاعات جهت شرکت در معاملات مناقصه و مزایده وجود دارد. نرم‌افزار مناقصه و مزایده پارسان بر اساس تکنولوژی نرم‌افزار BPMS  و با قابلیت مدیریت دسترسی در دو بخش Inter Face مشاهده توسط پيمانکاران و Control Panel مشاهده توسط کاربران شرکت طراحی شده است. به‌طور کلی نرم‌افزار مناقصه و مزایده پارسان می‌تواند باعث ایجاد یکپارچگی در مدیریت و نظارت بر انجام پروژه‌ها و فعالیت‌های عمرانی کشور نیز باشد.

  • قابلیت طبقه‌بندی آگهی مزایده‌ها و مناقصه‌ها در نرم‌افزار مناقصه و مزایده پارسان 
  • ثبت و نگهداری اسناد مربوط به هر تأمین‌کننده
  • ثبت اطلاعات و مراحل معاملات در شاخه‌های مختلف نرم‌افزار مناقصه و مزایده پارسان
  • نمودار مربوط به آگهی‌های انتشار با نرم‌افزار مناقصه و مزایده پارسان
  • گزارش مربوط به ثبت آگهی مناقصه توسط اپراتور
  • درج اطلاعات مالی و نحوه دریافت و پرداخت قیدشده در مدیریت قراردادها
  • ثبت گزارش‌های مربوط به وضعیت عملکرد پیمانکاران
  • اطلاعات مزایده‌ها و مناقصات و همچنین استعلام بهای قیمت در سراسر ایران
  • تعریف مجوزهای قانونی و سازمان‌های ارائه‌دهنده مجوز
  • امکان مشاهده تصاویر آگهی
  • ثبت سوابق و مجوزهای کاری پیمانکاران
  • امکان تفکیک بر اساس استان، کشور، شاخه و زیرشاخه
  • ثبت جزئیات و وضعیت اسناد پروژه‌های مربوط به معامله
  • امکان سفارش و دریافت اسناد مناقصات به‌صورت آنلاین
  • قابلیت ثبت و بررسی تمام مراحل ارزیابی فنی و مالی با ضمیمه اسناد الکترونیکی
  •  دسته بندی انواع قرار دادهای مربوط به مناقصه یا مزایده
  • امکان ثبت و پردازش تمدید اعتبار تضامین 
  • ثبت اطلاعات روش های دعوت از پیمانکاران(عمومی بینالمللی،عمومی داخلی،محدود و ترک تشریفات)
  • ثبت اطلاعات ،پردازش و گزارش اطلاعات مربوط به مناقصه ها و مزایده های داخلی و بین المللی
  • امتیاز دهی و ارزیابی  فنی،بازرگانی و مالی
  • انتخاب برنده مناقصه براساس قبولی در ارزیابی کیفی ، کمی و فنی در مناقصات دو مرحله ای
  • بازگشای پاکت های مناقصه ها و مزایده ها 
  • ثبت فراخوان و ترک تشریفات
  • ثبت آگهی های ارزیابی صلاحیت و کیفیت