پارسان

نرم‌افزار تحت وب مدیریت تسهیلات پارسان‌

کلیه شرکت ها ، سازمان ها ، صندوق های اعتباری و هر مجموعه ای که فرآیند اعطای تسهیلات (وام) دارد نیازمند نرم افزاری هستند که بتواند عملیات تعریف متقاضی تسهیلات ، انواع عقود ، نرخ کارمزد ، وجه التزام ، شرایط وثیقه ، اعتبارسنجی مشتری ، تشکیل پرونده ، تایید و سایر درخواست تسهیلات و در نهایت پرداخت و باز پرداخت تسهیلات را پوشش می دهد.همچنین محاسبه جرایم دیرکرد ، تعیین وصعیت تسهیلات ()و هشدار های اعلام وضعیت اقساط از امکانات ضروری هر نرم افزار مدیریت تسهیلات می باشد که نرم افزار مدیریت تسهیلات پارسان توانسته است با امکانات جامع و کاربردی خود که در بالا اشاره شد رضایت مشتریان خود را کسب نماید.

10 ویژگی پرکاربرد نرم‌افزار مدیریت تسهیلات

فرآیند کار در مدیریت تسهیلات پارسان

پول پر ریسک ترین کالای تجاری محسوب می شود که کلیه موسسات و شرکت هایی که عملیات اعتباری شامل اعتبارسنجی، پرداخت و باز پرداخت تسهیلات انجام می دهند برای مدیریت گردش این کالای پر ریسک نیازمند زیرساختی یکپارچه هستند که بتواند ریسک کسب و کار آنها را کاهش داده و موجب توسعه پایدار کسب و کار گردد.

در نرم افزار مدیریت تسهیلات پارسان با رویکرد کسب و کار محوری تلاش شده است عملیات کلیدی فرآیند اعطای تسهیلات و بازپرداخت آن پوشش داده شود.در فرآیند اعتبارسنجی مشتریان بر اساس شاخص های مورد نظر سازمان و مبتنی بر آیین نامه اعتباری سازمان،اعتبار هر مشتری محاسبه می شود که همین امر به شدت موجب کاهش ریسک اعطای تسهیلات می گردد.

عملیات پرداخت و بازپرداخت تسهیلات دارای گلوگاه های متعدد اخذ تضامین،محاسبه سود (کارمزد) تسهیلات،تقسیط،پرداخت تسهیلات،تسویه اقساط،اعلام هشدارهای سررسید اقساط،معوقه و در نهایت محاسبه جرایم دیرکرد(وجه التزام) می باشد که در نرم افزار جامع تسهیلات پارسان کلیه گلوگاه های یاد شده بررسی و راهکار مهندسی و فرآیندی مرتبط برای آن پیش بینی شده است.

مدیریت تسهیلات

نرم‌ افزار مدیریت تسهیلات

از دیدگاه مدیریت سرمایه انسانی توانمند‌سازی و یاری مالی به پرسنل در مقاطع مختلف همکاری با سازمان در تمامی ادارات و شرکت‌ ها، به عنوان یک فرایند ارزشمند پذیرفته شده است. به همین دلیل در بسیاری از مجموعه‌ ها فرایند اعطای وام و تسهیلات به کارکنان و پرسنل یک روال جاری به شمار می‌آید. با این وجود، برای مدیریت آن از ابزار مناسبی استفاده نمی‌ شود. علاوه بر این، کنترل فرایند وام و تسهیلات یا به صورت دستی بوده و تنها تراکنش‌ های مربوط به اعطای وام و تسهیلات در سیستم حسابداری ثبت می‌ گردد یا اینکه با استفاده از روش‌ های ابتدایی و سنتی انجام می‌ شود.

این در حالی است که مدیریت وام، تسهیلات و اقساط شامل فرایند‌ها و جنبه‌ های مختلفی می‌ شود و از نظر مدیران سازمان دارای اهمیت می‌ باشد. مراحلی همچون تعیین اعتبار، تأمین و مدیریت بودجه، فرایند تأیید، ثبت و مدیریت درخواست، روال اعطا، کنترل و نوبت دهی، مدیریت بازپرداخت و تسویه حساب که روال آن در هر مجموعه متفاوت است. با توجه به اینکه پرداخت وام و تسهیلات، به مدیریت پشتیبانی و رفاهی، مشارکت مدیریت منابع انسانی و همچنین مدیریت مالی و حسابداری نیاز دارد، لازم است برای حفظ این ارتباط یکپارچه از ابزاری منسجم استفاده شود که در این راستا، نرم‌ افزار مدیریت تسهیلات و وام می‌ تواند شیوه‌ ای کاربردی و مناسب باشد.

نرم‌ افزار مدیریت اقساط، وام و تسهیلات به صورت یک سامانه عملیاتی طراحی شده و شما می‌ توانید با استفاده از آن ارتباط یکپارچه‌ ای را میان زیرسیستم‌ های سازمان همچون حقوق و دستمزد، پرسنلی، پورتال پرسنلی و حسابداری فراهم نمایید و تمامی فرایند‌های مربوط به تخصیص وام را مکانیزه کنید؛ بنابراین، اگر شرکت و سازمانی هستید که می‌ خواهید برای رفاه کارکنان خود یک نرم‌ افزار جامع مدیریت تسهیلات را خریداری کنید، یا اینکه صاحب و مدیر یک صندوق قرض‌ الحسنه هستید و می‌ خواهید به شهروندان وام اعطا کنید، با ما همراه باشید تا نرم‌ افزار تحت وب مدیریت تسهیلات پارسان را به شما معرفی کنیم.

کلیه شرکت‌ها، سازمان‌ها، صندوق‌های اعتباری و هر مجموعه‌ای که فرآیند اعطای تسهیلات (وام) دارد نیازمند نرم‌افزاری هستند که بتواند عملیات تعریف متقاضی تسهیلات، انواع عقود، نرخ کارمزد، وجه التزام، شرایط وثیقه، اعتبارسنجی مشتری، تشکیل پرونده، تایید و سایر درخواست تسهیلات و در نهایت پرداخت و بازپرداخت تسهیلات را پوشش می‌دهد.

فرآیند استقرار و آموزش

فرایند استقرار و آموزش پارسان
استقرار نرم افزار

قابلیت‌ های نرم‌ افزار مدیریت تسهیلات پارسان

در خصوص قابلیت‌ها و امکانات نرم‌ افزار مدیریت وام و تسهیلات تحت وب پارسان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

چرا استفاده از نرم‌ افزار مدیرت وام و تسهیلات تحت وب پارسان برای سازمان‌ ها و شرکت‌ ها امری مهم و ضروری است؟

یکی از روال‌ های معمول که به صورت ماهانه در شرکت‌ ها، بانک‌ ها، کارخانه‌ ها، فروشگاه‌ ها، شرکت‌ ها و در کل هر اداره و سازمانی انجام می‌ شود، اعطای وام و تسهیلات به هر کدام از بخش‌ ها یا کارکنان آن مجموعه است که برای مدیریت وام‌ ها و تسهیلات و همچنین قابلیت تعریف و مدیریت اقساط این تسهیلات، به یک سیستم نرم‌ افزاری یکپارچه و دقیق نیاز است که علاوه بر ایجاد امکان مدیریت این موارد، بتواند با دیگر بخش‌ های نرم‌ افزار حسابداری آن مجموعه ارتباط یکپارچه‌ای داشته باشد. در این رابطه شرکت‌های مختلف نرم‌افزاری برای راحتی کار مؤسسات گوناگون، نرم‌افزار‌های مدیریت وام و تسهیلات را طراحی و پیاده‌ سازی کرده‌ اند که در این زمینه می‌ تواند بسیار راهگشا باشد.

با توجه به اینکه در مدیریت هزینه‌های کارکنان و کسب رضایت‌مندی آن‌ها، اعطای وام و امکان مدیریت اقساط آن نقش مؤثری دارد، استفاده از نرم‌ افزار مدیریت وام و تسهیلات توسط سازمان و شرکت‌ها می‌تواند قابلیت‌ ها و امکانات پیشرفته‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد. شما می‌توانید با کمک این نرم‌ افزار صندوق قرض‌ الحسنه و نقدینگی آن را مدیریت کنید و با کارمندان خود ارتباط عمیق‌ تری را برقرار نمایید. در نتیجه زمانی که کارمندان شرکت رضایت اقتصادی داشته باشند و از امتیازات این چنینی برخوردار شوند، این امر باعث می‌شود وفاداری آن‌ها به سازمان و شرکت مربوطه بیشتر شود.

این وفاداری و تداوم حضور کارکنان شرکت به شما کمک می‌کند تا بتوانید در هزینه‌ های مختلفی نظیر آموزش نیرو‌های انسانی جدید و همچنین خسارت ناشی از بی‌تجربگی پرسنل، صرفه‌ جویی کنید. نرم‌افزار‌های مدیریت وام و تسهیلات کاربردی همچون نرم‌ افزار وام تحت وب پارسان به خاطر اینکه با زیر سیستم‌های دیگر مثل نرم‌ افزار حقوق و دستمزد ارتباط یکپارچه دارد، می‌تواند قابلیت‌ های ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این، شما می‌توانید در نرم‌ افزار مدیریت تسهیلات، وام‌های مختلفی را تعریف، ثبت یا قسط‌بندی کنید یا اینکه از طریق این نرم‌ افزار دفترچه اقساط چاپ کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

با استفاده از نرم‌ افزار مدیریت وام و تسهیلات پارسان می‌توانید برای کارمندان و کارگران کسب و کار خود، پرداخت قسط انواع وام را تعریف کنید و به صورت یکپارچه اقساط را در نرم‌ افزار حقوق و دستمزد به عنوان ردیف‌ های حقوقی کارکنان تعریف نمایید. همچنین، در این نرم‌ افزار امکان تعریف ایجاد ماه تنفس برای آرامش خاطر مشتریان و کارکنان، تعیین حداقل و حداکثر سود و اعمال فرمول‌ های مختلف، معرفی انواع وام، تعریف انواع وام و شیوه باز پرداخت آن به اشکال مختلف، امکان ایجاد الگوی حساب به تفکیک هر وام، کنترل دیرکرد اقساط، دریافت انواع گزارشات و تعریف و چاپ دفترچه قسط وجود دارد.

بنابراین؛ شما می‌ توانید با به کار‌گیری نرم‌ افزار وام و تسهیلات تحت وب پارسان در مجموعه خود:

  • رضایت‌ مندی کارکنان از محیط کاری و همچنین بهره وری آن‌ها را افزایش دهید.
  • باعث افزایش وفاداری کارکنان به کسب و کار و همچنین کاهش هزینه‌ های جاری در مورد جذب نیروی جدید شوید.
  • توان اقتصادی پرسنل را افزایش دهید.
  • با نرم‌ افزار‌های حقوق و دستمزد و همچنین نرم‌ افزار اطلاع‌ رسانی ارتباط یکپارچه برقرار کنید.
  • تمامی نرم‌ افزار‌های مالی، مدیریتی و حسابداری لازم است برای تصمیمات مدیریتی خود، گزارش‌ های به روز و دقیقی را تهیه کنند، این در حالی است که شما با خرید یک نرم‌ افزار جامع مدیریت وام و تسهیلات می‌توانید همه این امر را به راحتی انجام دهید. به عنوان مثال، از زیرسیستم تسهیلات گزارش‌های کاربردی متنوعی نظیر گزارش صورت وضعیت وام تهیه کنید یا از وضعیت و پیشینه وام گیرندگان گزارش کاملی را به دست‌آورید.

پیشنهاد می کنیم از صفحه نرم افزار خزانه داری پارسان نیز حتما دیدن فرمایید.

دلایل پیشنهاد نرم‌ افزار مدیریت اقساط مربوط به وام و تسهیلات پارسان چیست؟

اما دلیل اینکه ما به شما نرم‌ افزار مدیریت اقساط شرکت پارسان را پیشنهاد می‌کنیم، این است که:

  • این نرم‌ افزار به صورت حرفه‌ ای و بر مبنای فرایند‌های عملیاتی طراحی شده است.

با توجه به اینکه در کل سازمان فرایند مدیریت و تخصیص اعطای وام و تسهیلات به افراد با در نظر گرفتن شرایط کنترلی، نظارتی و مدیریت یکپارچه پرداخت صورت می‌گیرد، برای ثبت و تأیید درخواست و کنترل دریافت اقسام وام، در کنار دیگر نرم‌ افزار‌های سازمانی، استفاده از یک نرم‌ افزار پویای مدیریت وام و تسهیلات پیش از پیش الزامی خواهد بود. این نرم‌ افزار علاوه بر اینکه تمامی فرایند‌های مربوط به صندوق‌ های مختلف تسهیلات سازمانی را به صورت یکپارچه مدیریت می‌کند، می‌تواند در تمامی سطوح سازمان دسترسی به اطلاعات و فرم‌های الکترونیک مورد نیاز کارکنان را به منظور درخواست وام و تسهیلات فراهم کند.

  • این نرم‌ افزار در سازمان‌ ها و شرکت‌های مختلف از قابلیت اختصاصی‌سازی بر اساس روال‌های مختلف اعطای وام و تسهیلات برخوردار است.

در هر سازمان و شرکتی بر اساس زیر ساخت‌ های موجود و تصمیمات مدیران روال‌ های اعطای وام و تسهیلات متفاوت است و تابع قوانین و شرایط آن مجموعه می‌باشد. از این رو، ابزار مورد استفاده به منظور پوشش تمامی مراحل و روال‌ها باید برای هر مجموعه‌ ای قابلیت اختصاصی‌سازی را داشته باشد. نرم‌ افزار مدیر اقساط وام و تسهیلات تحت وب پارسان یک راهکار قابل توسعه و انعطاف‌ پذیر با توجه به روال‌ های سازمانی است که شما می‌ توانید آن را برای شرکت یا سازمان خود خریداری نمایید.

  • این نرم‌ افزار از ویژگی مدیریت و نظارت با ارائه گزارش‌ های مختلف لحظه‌ ای برخوردار است.

در سطوح مختلف مدیریتی، پرسنلی و کاربری شفاف‌ سازی و دریافت انواع گزارش‌ ها می‌ تواند نتایج مورد انتظار از تشکیل صندوق‌ های حمایت از پرسنل را ارتقا دهد و باعث بهبود نگرش سازمانی پرسنل شود. در نرم‌ افزار مدیریت اقساط وام و تسهیلات پارسان انواع گزارش‌ های مورد نیاز مدیریتی و کنترلی قابل پیش‌ بینی بوده و ارائه گزارش‌ های مورد نیاز کارکنان از وضعیت حساب و اعتبار خود در صندوق و وضعیت بازپرداخت اقساط در این نرم‌ افزار وجود دارد.

  • این نرم‌ افزار به دلیل داشتن ارتباط منسجم و یکپارچه با دیگر نرم‌ افزار‌های سیستمی می‌ تواند در راستای پیاده‌ سازی یک راهکار فرایند گرا در سازمان مورد استفاده قرار گیرد.

نرم‌ افزار مدیر اقساط وام و تسهیلات پارسان به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند با تمامی زیر سیستم‌های موجود در سازمان به منظور مدیریت بهتر فرایند‌های تخصیص وام به پرسنل ارتباط برقرار کند؛ چراکه در این سامانه مدیریت فرایند‌ها و ضوابط تعریف شده انواع وام و تسهیلات، ثبت درخواست، بررسی و تأیید در مراحل مختلف، کنترل مراحل، اطلاعات و مدارک مورد نیاز و نظارت بر بازپرداخت وام و اقساط به صورت پویا و یکپارچه در کنار دیگر نرم‌ افزار‌های سازمانی طراحی و پیاده‌ سازی شده است.

و در پایان؛ شرکت‌ های طراحی نرم‌افزار مختلفی در کشور وجود دارند که اقدام به طراحی و پیاده‌سازی نرم‌ افزار‌های مربوط به مدیریت وام و تسهیلات نموده‌اند، با این وجود، اگر شما به دنبال بهترین و کارآمدترین نرم‌ افزار مدیریت اقساط وام و تسهیلات برای شرکت، سازمان، اداره، مؤسسه مالی و اعتباری یا مجموعه‌ های قرض‌ الحسنه هستید، می‌ توانید برای خرید این نرم‌ افزار با وبسایت پارسان در ارتباط باشید تا از امکانات و قابلیت‌ های بارز آن بهره‌ مند شوید.

خدمات پشتیبانی

سطوح خدمات پشتیبانی

سوالات متداول

از آنجایی که شرکت پارسان با توجه به اندازه کسب‌و‌کارهای مختلف، نسخه‌های متفاوت تولید کرده‌است، پس از ارتباط کارشناسان واحد مهندسی فروش راهکار پیشنهادی که می‌تواند ترکیبی از نسخه‌های از قبل تعیین شده و قابلیت‌های سایر نسخه‌های نرم‌افزار پارسان باشد.

با توجه به سطوح متنوع ارایه خدمات پشتیبانی می‌توان از حالت‌های مختلف پشتیبانی استفاده کرد. در ضمن پشتیبانی و گارانتی در سال اول بصورت کاملا رایگان می‌باشد.

بعد از خریداری نرم‌افزار حسابداری هم می‌توان سایر فیچرها و قابلیت‌هایی به خود نرم‌افزار حسابداری پارسان اضافه کرد و هم می‌توان سایر نرم‌افزارهایی مانند خزانه‌داری، بازرگانی و حقوق و دستمزد را در کنار نرم‌افزار حسابداری استفاده کرد.

نرم افزار مدیریت تردد پارسان در بستر وب طراحی و تولید شده است و می‌توان با استفاده انواع مرورگرهای معتبر در هر زمان و مکان از آن استفاده کرد.

در تعریف یوزر و استفاده‌کننده به هیچ وجه محدودیتی وجود ندارد و از بابت آن نیز هیچ‌گونه هزینه‌ای از مشتریان گرامی دریافت نمی‌شود.

ساختار حساب و کدینگ، لیست اشخاص و شرکت‌ها و سایر اطلاعات را می‌توان از سایر نرم‌افزارها به نرم‌افزار حسابداری پارسان کانورت کرد.

در نرم‌افزار پارسان دو نوع گزارش‌ساز وجود دارد. یک گزارش‌ساز صورت‌های مالی و یک گزارش‌ساز جامع برای ساخت و تولید گزارشات بین سیستمی. در طراحی این گزارشات نوع نحوه نمایش خروجی در دست کاربر می‌باشد و می‌تواند با هر نوع نیاز و سلیقه‌ای که دارد از این  خروجی‌ها استفاده کند.

زیرسیستم‌ های مرتبط

تازه‌ های کافه دانش

نرم افزار حسابداری به عنوان حساس ترین زیر سیستم و مانند قلب تپنده در یک نرم افزار جامع و یکپارچه تعریف میگردد. این زیر سیستم داده های حسابداری تولید شده توسط سایر زیر سیستمها را ذخیره سازی، طبقه بندی و پردازش میکند و عملکرد یک سازمان را از طریق داده های ریالی و ارزی به نمایش میگذارد. ارائه گزارشات مالی از قبیل صورتهای مالی یا تراز های مختلف معمولا بیانگر میزان کمی  و کیفی عملکرد سازمانها یا شرکتها در امور روزمره میباشد.

  • امکان اعمال محدودیت های زمانی برای ثبت انواع اسناد مختلف امکان استفاده از سبد اسناد برای اسناد پرکاربرد( اصلی و معکوس بدهکار بستانکار اسناد)
  • امکان اعمال دسترسی های متنوع به اسنادحسابداری با وضعیت های مختلف برای اعضای تیم مالی
  • امکان مشاهده گردش حساب های معین و تفصیلی در صفحه ثبت اسناد حسابداری
  • امکان تغییر و جایگزین کردن شرح در ریز سند
  • امکان استفاده از عملیات تطبیق حساب ها و  ویژگی آنالیز حساب 
  • امکان اضافه کردن سطوح تفصیلی مختلف در حین صدور اسناد حسابداری
  • امکان ثبت کد معین در حین صدور سندحسابداری از طریق جستجو نام معین، کدمعین، دکمه اینزرت و دابل کلیک کردن
  •  
  • امکان دانلود و بارگذاری اسناد حسابداری از فایل اکسل
  • امکان دسته بندی اسناد صادر شده به سند حسابداری، حقوق دستمزد، اموال دارایی ثابت، فروش و غیره
  • استفاده از کلیدهای میانبر برای ثبت و صدور اسناد حسابداری
  • تراز اتوماتیک بدهکار و بستانکار در حین ثبت اسناد حسابداری
  • دسترسی به عملیات اسناد از صفحه ثبت و صدور اسناد حسابداری
  • بستن حسابهای اختتامیه و ایجاد سند افتتاحیه بصورت کاملا اتوماتیک طبق استانداردهای حسابداری
  • معرفی دلخواه تمامی شابلونهای سند برای اسناد اتوماتیک
  • قابلیت مرتب سازی، ادغام و كپی اسناد حسابداری
  • الصاق اتوماتیک و دستی شماره و تاریخ پیگیری جهت آنالیز حسابها
  • امکان الطاق عکس و متن به اسناد صادر شده
  • امکان نظردهی مدیران مالی روی اسناد صادرشده و ارجاع به سایر اعضای تیم مالی
  • معرفی شرح‌های پیش‌فرض برای اسناد مختلف
  • امكان شماره گذاري اسناد براساس تاريخ با حفظ سوابق آن
  • تنظیم و نگهداری کلیه اسناد مالی در حالت های مختلف شامل یادداشت، موقت، تایید شده، دائم و حذف شده
  • صدور اسناد اتوماتیک از زیر سیستم‌‌های خزانه داری، انبار، دارایی ثابت، بازرگانی، حقوق ‌و دستمزد
  • امکان اعمال کنترل های داخلی برای حساب های معین و تفصیلی از طریق مشخص کردن میزان حد بدهکار و بستانکار
  • امکان تنظیمات داینامیک روی محدودیت های اعمال شده حساب های معین و تفصیلی (اعمال شود یا نشود-هشدار بدهد یا ندهد)
  • امکان تعریف پارامترهای متنوع برای حساب های معین از جمله تاریخ، تعداد، شماره پیگیری و ارز
  • امکان اعمال کنترل های داخلی بر روی مانده حساب های معین (اخطار بدهد-ثبت نشود-کنترل نشود)
  • امکان تعیین محدوده برای شماره گذاری برای هر سرگروه تفصیلی به صورت سیستمی و سراسری
  • امکان دسته بندی حساب تفصیلی به ۳ حالت حقیقی، حقوقی و غیر اشخاص
  •  امکان اختصاص شماره ملی و كد اقتصادی به سرفصل تفصیلی
  •  هشدار خلاف ماهیت حساب در هنگام صدور سند
  • کنترل مغایرت ماهیت سرفصل انتخاب شده حین صدور سند
  • امکان مشاهده کاربر صادرکننده سند، کاربر بررسی کننده و آخرین کاربر ویرایش کننده سند
  • تنظیمات داینامیک برای گزارشات اسناد حسابداری و مشخص کردن واحدها و افراد تاییدکننده
  • امکان تعریف سرگروه های تفصیلی بیشمار و اختصاص بصورت شناور به حساب های تفصیلی
  • عدم محدودیت در تعریف سطوح تفصیلی و ارتباط شناوری با حساب معین و تفصیلی
  • ساختار کدینگ داینامیک و عدم محدودیت در تنظیم طول کدینگ
  • امکان مدیریت بر تمامی حساب ها و اسناد شعب و نمایندگی ها
  • پشتیبانی از شرکتهای هلدینگ و کنترل شرکتهای زیر مجموعه
  • مطابق با آخرین تغییرات استاندارهای حسابداری
  • مطابق با آخرین تغییرات قوانین مالیاتی و قوانین کار
  • امکان اتصال به فروشگاه های اینترنتی، اپلیکیشن های مربوط و سایر نرم افزارهای مرتبط با حسابداری
  • امکان گزارش گیری از سالهای مالی مختلف به صورت همزمان
  • ارتباط در لحظه با سایر زیرسیستم های موجود در نرم افزار پارسان
  • پوشش حسابداری ارزی و عملیات تسعیر ارز
  •  ایجاد فایل خروجی با پسوندهای مختلف
  • کاملا تحت وب و سازگار انواع مرورگرهای معتبر
  • قابل استفاده با پلتفرم های مختلف و انواع گوشی و تبلت
  • تهیه نسخه پشتیبان به صورت کاملا اتوماتیک
  • معرفی دوره های مالی در بازه زمانی دلخواه و ایجاد گزارشات مقایسه ای
  •  تنظیم سطوح و لایه های حساب توسط مدیر سیستم و تغییر سطوح در طول سال مالی