Baner_010828_01-min

نرم‌ افزار بازرگانی خارجی

به طور حتم می‌ دانید که حسابداری بازرگانی خارجی در عوامل منحصر به‌ فرد و مختلفی خلاصه می‌شود. نرم‌ افزارهایی که در این عرصه به‌ عنوان بهترین گزینه‌ ها شناخته می‌ شوند، باید خصوصیات و ویژگی‌ های مورد نیاز حسابداران را برایشان فراهم کنند. برای آنکه بتوان به صورت کامل نیازهای مرتبط با حوزه تدارکات خارجی را پوشش داد، تعیین انواع روش پرداخت ، ثبت انواع روش های TT و LC ، تخصیص ارز و گشایش اعتبار ، تعیین انواع وسیله حمل و نقل در نرم افزار واردات صادرات پارسان در نظرگرفته شده است.

فرآیند استقرار و آموزش

فرایند استقرار و آموزش پارسان
استقرار نرم افزار

قابلیت‌ های نرم‌ افزار بازرگانی خارجی پارسان

حسابداران به ابزار و قابلیت‌ های منحصر به‌ فردی نیاز دارند تا بتوانند امور بازرگانی مخصوصاً بازرگانی خارجی را به نحو احسن به سرانجام برسانند. از جمله این قابلیت‌ ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

سوالات متداول

در نرم افزار بازرگانی خارجی پارسان هم از طریق کارتابل‌های پرونده واردات، پرونده حمل، پرونده بیمه، پرونده مالی ارزی و ریالی و هم از طریق 20 گزارش تخصصی موجود در نرم افزار پارسان می‌توان آخرین وضعیت هر سفارش را مشاهده کرد.

پروفرما دو زبانه، سیاهه و بارنامه، کد رهگیری و اظهارنامه گمرکی و فرم مجوزهای قانونی از جمله مواردی است که در نرم افزار تدارکات خارجی پارسان در نظرگرفته شده است.

نرم افزارهای بازرگانی داخلی پارسان، نرم افزار مدیریت قراردادها، نرم افزار حسابداری و خرید تدارکات جز زیرسیستم‌هایی هستند که با نرم افزار واردات صادرات تحت وب پارسان به طور لحظه‌ای در ارتباط می‌باشند.

نرم افزار پارسان کاملا تحت وب بوده است و با تمام مرورگرهای معتبر می‌توان از نرم افزار واردات صادرات پارسان استفاده کرد و هم‌چنین می‌توان از تمامی گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید و IOS استفاده کرد.

نرم افزار تحت وب واردات صادرات پارسان به همراه نرم افزارهای مدیریت قراردادها، سنجش کیفیت و حسابداری در سبد محصولی شرکت پارسان قرارگرفته است.

زیرسیستم‌ های مرتبط

تازه‌ های کافه دانش

در حقیقت نرم‌ افزارهایی که چنین ویژگی‌ هایی نداشته باشند جزو بهترین‌ ها حساب نشده و دیر یا زود به فراموشی سپرده می‌ شوند. در ادامه نیز به بهترین قابلیت‌ های مورد نیاز در نرم‌ افزارهای بازرگانی خارجی اشاره می‌ کنیم.

در واقع نرم‌ افزارهای مدیریت و حسابداری بازرگانی برای این به تولید می‌رسند که درباره خرید و فروش، عقد قراردادها و بسیاری از موارد دیگر، گزارش‌ های دقیق و کاربردی تهیه کنند. همچنین ثبت سفارش‌های مختلف و پیگیری آن‌ها نیز با این نرم‌ افزارها بسیار راحت‌ تر قابل‌انجام است. چنین نرم‌افزارهایی برای سهولت هرچه بیشتر مسائل حسابداری تهیه شده‌اند و کار حسابداران را بسیار راحت‌ تر می‌کنند؛ و اما دقت و نظم این نرم‌ افزارها برای جلوگیری از ضررها و همچنین کسب بیشترین سودها، لازم و ضروری است. در نتیجه استفاده‌ کردن از نرم‌ افزار بازرگانی، مقوله‌ ای حیاتی و مهم به شمار رفته و نباید از آن غافل شد.

پیشنهاد می کنیم از صفحه نرم‌ افزار بازرگانی داخلی نیز حتما دیدن فرمایید.

اهمیت استفاده از نرم‌ افزارها در امور بازرگانی خارجی

همان‌طور که می‌دانید عقد بهترین قراردادها، در خریدوفروش کالاها و میزان رشد شرکت‌ها بسیار تأثیرگذار است. دراین‌بین استفاده از بهترین نرم‌افزارها برای دریافت گزارش‌های میان‌مدت و بلندمدت دقیق، اهمیت ویژه‌ای دارد. همچنین بهره‌بردن از نرم‌افزار مدیریت بازرگانی می‌تواند تا حد زیادی احتمال بروز خطای انسانی را در امور بازرگانی کاهش دهد؛ طبیعتاً تمامی شرکت‌ها و سازمان‌ها به دنبال بیشترین سودها بوده و نمی‌خواهند تنها به دلیل استفاده از نرم‌افزار نامناسب دچار ضررهای مالی و بازرگانی شوند. با این تفاسیر استفاده از نرم‌افزار بازرگانی، در دریافت بهترین نتایج تأثیرگذار بوده و به‌هیچ‌عنوان نباید آن را نادیده گرفت.

حسابدار ماهر، نیاز اساسی هر شرکت

تاکنون با ویژگی‌ها و قابلیت‌های موردنیاز، در نرم‌افزارهای بازرگانی خارجی آشنا شده‌اید. همچنین به اهمیت استفاده از این نرم‌افزارها نیز پی برده‌ایم؛ مسئله دیگری که باید به آن توجه داشته باشیم، اهمیت بهره‌بردن از حسابدار مناسب و باتجربه است. فراموش نکنید که نرم‌افزار تنها یک ابزار بوده و نمی‌توان تنها به آن اتکا کرد. دراین‌بین وجود یک حسابدار باتجربه نیز به‌هیچ‌عنوان بی‌تأثیر نیست. فردی که بتواند از تمامی ابزارهای در دسترس استفاده کرده و به نتیجه موردنیاز دست یابد، بسیار پر اهمیت و حیاتی است. در حقیقت حسابدار را می‌توان درست مانند یک ملوان و نرم‌افزار را کشتی او دانست؛ بنابراین ترکیب نرم‌افزار بازرگانی خارجی با یک حسابدار ماهر، دقیقاً همان چیزی است که هر شرکت و سازمانی برای رشد بیشتر در این زمینه نیاز دارد.