نرم افزار امور نقلیه پارسان‌

نرم‌ افزار امور نقلیه پارسان چه کاربردی دارد؟

  • تحت وب بودن

توجه داشته باشید که این نرم‌افزار تحت وب است، یعنی شما با دسترسی به اینترنت می‌توانید به آن متصل شوید. این تحت وب بودن، مزیت‌های خاص خود را دارد. این تنها ویژگی نرم‌افزار پارسان نیست.

  • درخواست خودرو

برای ماموریت های درون و برون شهری می توانید در نرم‌افزار پارسان،  درخواست خود را مطرح کنید.

  • وضعیت خودرو

خودروها باید تعیین وضعیت شوند، سلامت ماشین باید به‌طور دقیق مشخص شود.

  • بیمه خودرو

این روزها همه می‌دانیم که بیمه ماشین تا چه اندازه مهم و کاربردی است. شما چطور می‌توانید، بهترین بیمه را برای ماشین خود انتخاب کنید؟ نرم‌افزار پارسان در این مورد هم به شما کمک می‌کند تا بتوانید بیمه مناسبی را برای ماشین خود انتخاب کنید.

  • ثبت انواع خودرو

می توانید انواع خودرو موجود در سازمان و بخشی که خودرو در به آن تعلق دارد را در نرم افزار امور نقلیه پارسان ثبت کنید.

10 ویژگی پرکاربرد نرم افزار امور نقلیه پارسان

در نرم‌افزارهای امور نقلیه پارسان، برای هر خودرو یک سری عملیات وجود دارد. یک نرم‌افزار پارسان طوری برنامه‌نویسی شده که گزارش‌گیری در آن ساده باشد، یعنی هرکسی با هر میزان سوادی، می تواند از آن استفاده کند و مشکلی نداشته باشد.

خودروهای مختلفی در این نرم‌افزار ثبت می‌شود، نرم‌افزار به صورتی است که امکان تفکیک خودرو وجود دارد. به‌عنوان‌مثال ماشینی که تصادف کرده است، بیمه دارد و… نباید با دیگر ماشین‌ها یکسان باشد، به‌نوعی قابلیت تفکیک وجود دارد.

نرم‌افزار امور نقلیه پارسان برای افراد مختلفی استفاده دارد. شخصی که قصد ثبت خودرویی را دارد و شخصی که به دنبال ماشین برای ماموریت است، اهداف مختلفی دارند. نرم‌افزار امور نقلیه پارسان  محیط کاربری اصلی و فرعی دارد. در این حالت استفاده از  نرم‌افزار ما ساده‌تر و کاربردی‌تر خواهد بود.

نرم افزار امور نقلیه پارسان قبل از اتمام تاریخ تعویض و البته بعد از آن اعلام هشدار دارد. در این حالت کاربر به‌سادگی از تاریخ مطلع می شود.

در نرم‌افزار امور نقلیه پارسان،  امکانی هم برای ثبت گارانتی خودرو وجود دارد. لازم به ذکر است که تنظیماتی هم برای این قسمت برای کاربر وجود دارد.

 نرم‌افزار امور نقلیه پارسان،  تنظیماتی دارد که شخص بتواند با توجه به نیازهای خود این تنظیمات را شخصی‌سازی کند.

این روزها پشتیبان گیری یا همان بک‌آپ اهمیت بالایی دارد. شما اطلاعات خود را در نرم‌افزار وارد می‌کنید و طبیعی است که انتظار داشته باشید که اطلاعات شما ذخیره شود. از این رو یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نرم‌افزار پارسان، همین امکان پشتیبان گیری است.

بعد از شش ماه یا یک سال،  امکان بازیابی خودرو برای کاربر وجود دارد.

نمودارها یکی از بهترین ابزارها برای مشاهده عملکرد است.  نرم‌افزار امور نقلیه پارسان هم باید امکان ترسیم نمودار از عملکرد را دارد.

کاربر می تواند در نرم‌افزار خود تغییراتی را اعمال کند. به‌عنوان مثال رنگ بک‌گراند را تغییر دهد یا قفل نرم‌افزار خود را عوض کند.

لیست قابلیت های نرم افزار امور نقلیه

  • تحت وب است، در مطالب بالا این موضوع را کامل شرح داده‌ایم. نرم‌افزار پارسان را با هر مرورگری می‌توانید باز کنید.
  • بانک اطلاعاتی قدرتمندی دارد. جستجو در این اطلاعات با سرعت انجام می‌شود.
  • پشتیبانی آنلاین و خوب که هرگونه سؤال خود را می‌توانید مطرح کنید و در اسرع وقت پاسخ بگیرید.
  • محدودیتی در تعداد کاربران وجود ندارد.
  • امنیت بسیار بالایی دارد. نرم‌افزار حمل‌ونقل پارسان از تمام سطوح امنیتی پشتیبانی می‌کند.
  • فرآیند محور است، یعنی هر کاربری می‌تواند فرآیند خود را شخصی کند و آن‌طور که می‌خواهد با این نرم‌افزار کار کند.
  • امکان گزارش تحلیلی سفرهای هر خودرو 
  • امکان ثبت مشخصات خودروها(تملیکی،اجاره ای)
  • امکان ثبت اطلاعات بیمه هر خودرو 
  • اعلام زمان بیمه خودروها
امور نقلیه پارسان
توضیحات بیشتر

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

سوالات متداول

از آنجایی که شرکت پارسان  با توجه به اندازه کسب و کارهای مختلف، نسخه های متفاوت  تولید کرده است پس از ارتباط کارشناسان واحد مهندسی فروش راهکار پیشنهادی که می تواند ترکیبی از نسخه های از قبل تعیین شده و قابلیت های سایر نسخه های نرم افزار پارسان باشد.

با توجه به سطوح متنوع ارایه خدمات پشتیبانی میتوان از حالت های مختلف پشتیبانی استفاده کرد.درضمن  پشتیبانی و گارانتی در سال اول بصورت کاملا رایگان می باشد

بعد از خریداری نرم افزار امورنقلیه هم می توان سایر فیچر ها و قابلیت هایی به خود نرم افزار امورنقلیه پارسان اضافه کرد و هم می توان سایر نرم افزار هایی مانند اتوماسیون اداری و خرید و تدارکات  را در کنار نرم افزار حسابداری استفاده کرد.

در تعریف یوزر و استفاده کننده به هیچ وجه محدودیتی وجود ندارد  و از بابت آن نیز هیچگونه هزینه ای از مشتریان  گرامی دریافت نمی شود.

ساختار لیست اشخاص و شرکت ها و سایر اطلاعات را می توان از سایر  نرم افزرا ها  به نرم افزار امورنقلیه  پارسان کانورت کرد.

زیرسیستم‌ های مرتبط

تازه‌ های کافه‌ دانش